Cele mai Bune Practici pentru Pagina de Destinație: Ghid pentru începători pentru crearea paginilor de destinație câștigătoare ale site-ului

Evans

Aflați cum să vă îmbunătățiți paginile de destinație pentru a ajuta la creșterea conversiilor în campaniile dvs. de SEO, PPC sau de marketing digital în ghidul nostru pentru paginile de destinație pentru începători.

Ce este o pagină de destinație?

Mai simplu spus, o pagină de destinație este prima pagină pe care aterizează utilizatorul atunci când vă vizitează site-ul. Este posibil să fi ajuns acolo dintr-o campanie de marketing prin e-mail sau de pe rețelele sociale, dintr-o reclamă PPC sau din rezultatele căutării organice.

Dar, de obicei, în marketing, acestea sunt pagini web independente create pentru un anumit scop. Aceste pagini ar trebui să fie mult mai direcționate și concentrate decât pagina dvs. de pornire, cu un scop clar și călătoria destinată utilizatorului. Ar trebui să-ți încurajeze vizitatorii să ia măsuri.

Probabil că veți întâlni pagini de destinație tot timpul în timp ce navigați pe internet. Un exemplu popular este de la gigantul TV Netflix. Această pagină minimalistă este destinată noilor vizitatori și încurajează înscrierile cu un CTA curat și simplu, care este în prim-plan.

Care este scopul unei pagini de destinație?

Scopul specific al unei pagini de destinație poate varia, dar, ca regulă generală, acestea urmăresc creșterea numărului de conversii . Spre deosebire de alte pagini de pe site-ul dvs. – care vor avea probabil o gamă variată de acțiuni pe care utilizatorul le poate întreprinde – pagina dvs. de destinație ar trebui să aibă un îndemn concentrat la acțiune. Ar trebui să elimine distragerile și să vă asigure că aveți atenția totală a utilizatorilor.

Obiectivul paginii de destinație va varia în funcție de afacerea dvs. Unele ar putea include: 

  • Vânzări
  • Generarea de lead-uri
  • Înscrieri prin e-mail
  • Înscrieri de probă gratuite
  • Rezervări pentru evenimente sau webinar

Când să folosiți paginile de destinație

Am vorbit despre diferitele obiective finale pe care le poate avea o pagină de destinație, dar cum ajung clienții dvs. acolo în primul rând? Iată câteva situații în care ați dori să le utilizați pe site-ul dvs. web pentru a vă consolida conversiile.

Pagini de destinație SEO

Când doriți să vizați cuvinte cheie noi în campania dvs. SEO, puteți configura noi pagini de destinație pentru a realiza acest lucru. De exemplu, un instalator local poate crea pagini de destinație SEO locale pentru a viza anumite zone regionale și pentru a încuraja întrebările clienților din acele zone. În acest fel, pagina poate fi mult mai orientată către acea regiune și poate încuraja cu adevărat acei vizitatori locali să facă pasul și să facă o întrebare.

Pagini de destinație PPC

Paginile de destinație sunt adesea folosite în campaniile de publicitate plătite. Dacă ați vizat anumite cuvinte cheie în campania dvs. Google Ads, doriți să trimiteți utilizatorii care fac clic către o pagină cât mai specifică și adaptată posibil. 

De exemplu, dacă ar fi să derulăm o campanie de promovare a serviciilor noastre SEO, am alege să direcționăm utilizatorii să ajungă pe o pagină de destinație SEO, mai degrabă decât pe pagina de pornire mai generică. Acest lucru vă ajută să vă asigurați că nu pierdeți oportunități prin direcționarea clicurilor către pagini care sunt mai puțin relevante.

Paginile de destinație ale campaniei

Da, acest lucru sună destul de vag, deoarece o campanie ar putea acoperi tot felul de lucruri. Este posibil să desfășurați o campanie offline și să includeți un cod QR în locația dvs. fizică sau o adresă URL într-un pliant sau într-un anunț TV. Ar putea fi un link de la o postare pe rețelele sociale sau o campanie de marketing prin e-mail. Oricum, dacă v-ați interacționat suficient cu clientul pentru a-i determina să vă viziteze pagina de destinație, asigurați-vă că îi păstrați acolo și clarificați ce doriți să facă în continuare.

Vă mulțumim pagini de destinație

Paginile de destinație pentru mulțumiri – sau paginile de destinație de succes – sunt puțin diferite. Acestea sunt pagini specifice către care este direcționat utilizatorul dvs. atunci când a luat măsuri, poate din pagina de destinație inițială. Ar putea fi o pagină care să spună „mulțumesc pentru abonare” sau „mulțumesc pentru achiziție”. 

Adăugarea de pagini de mulțumire poate ajuta în câteva moduri cheie. În primul rând, puteți încuraja vizitatorul să ia măsuri suplimentare pentru a-și construi relația cu marca – de exemplu, dacă tocmai a făcut o achiziție, îl puteți încuraja să se aboneze la buletinul informativ prin e-mail sau să descarce un ghid de utilizare a produsului. 

De asemenea, facilitează urmărirea conversiilor și se asigură că rata de respingere este corectă, deoarece a avea o pagină de succes după ce utilizatorul a luat măsuri înseamnă că vizitele acestuia pe pagina dvs. de destinație nu sunt luate în considerare ca o respingere atunci când au efectuat efectiv conversia.

Ce ar trebui să conțină o pagină de destinație?

După cum probabil ați ghicit până acum, componentele exacte ale unei pagini de destinație vor varia în funcție de afacerea dvs. și de scopul acesteia. Dar există câteva reguli și cele mai bune practici pentru pagina de destinație care vă pot ajuta pe parcurs.

Design pagina de destinație

Designul paginii dvs. de destinație ar trebui să fie clar și concis. Doriți să eliminați distragerile și pașii inutile, să vă concentrați asupra acțiunii pe care doriți să o întreprindă utilizatorii dvs. Mulți designeri aleg să elimine sau să minimizeze bara obișnuită de navigare a site-ului din partea de sus pentru a menține utilizatorii concentrați asupra paginii. 

Asigurați-vă că luați în considerare și componentele cheie ale paginii de destinație, cum ar fi imaginea antetului, îndemnul și orice formulare, pentru a le menține și ele cât mai concise posibil. Fiecare element al dvs. ar trebui proiectat pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului .

Conținutul paginii de destinație

Este o poveste similară pentru conținut – conținutul paginii de destinație ar trebui să fie scurt, captivant și condus de utilizator. Este posibil să simțiți nevoia să includeți conținut suplimentar de site pentru a vă vinde produsul sau serviciul – acest lucru este în regulă, dar asigurați-vă că orice conținut se concentrează pe ceea ce puteți face pentru utilizator și le spune de ce ar trebui să facă următorul pas pentru a converti . 

Dacă vindeți un produs greu de explicat doar prin text – de exemplu, software ca serviciu – luați în considerare utilizarea conținutului video pentru a transmite mesajul. Videoclipurile pot ajuta la inspirarea încrederii și la menținerea utilizatorilor pe pagină mai mult timp. Nu uitați dovada socială și recenziile atunci când vă gândiți și la conținutul paginii de destinație.

CTA pentru pagina de destinație

Singura componentă esențială a oricărei pagini de destinație trebuie să fie un îndemn puternic la acțiune. Acest lucru ar trebui să fie proeminent și atrăgător, iar conținutul și imaginile dvs. ar trebui să ajute să atragă atenția spectatorului către el. Luați în considerare cu atenție textul și culorile pentru CTA și poate doriți să încercați să folosiți aici culori contrastante pentru a-l scoate cu adevărat în evidență.

Valori pentru pagina de destinație pentru a măsura succesul

Deci, v-ați planificat campania și ați creat o pagină despre care credeți că are toate componentele necesare pentru succes. Acum nu este momentul să stați pe loc – este timpul să monitorizați și să măsurați performanța paginii dvs. de destinație și să căutați oportunități de îmbunătățire.

Rata de respingere a paginii de destinație

Rata de respingere este o valoare pe care o veți vedea din când în când. Este unul care, în general, ar trebui să fie luat cu un praf de sare, dar cu siguranță merită luat în considerare atunci când vine vorba de implicarea în pagina de destinație. 

Dacă oamenii părăsesc noua ta pagină, care este adaptată pentru a-i împinge mai departe în pâlnie, trebuie să te gândești de ce ar putea fi asta. Pur și simplu nu erau gata să se angajeze la o achiziție? Vrești oamenii nepotriviți? Sau ai putea face mai multe pentru a îmbunătăți pagina? Verificați valori precum timpul pe pagină și durata medie a sesiunilor pentru o imagine de ansamblu mai amplă a implicării vizitatorilor.

Testarea paginii de destinație

Dacă implicarea sau conversiile nu sunt atât de mari pe cât ați dori, testarea paginii de destinație vă poate ajuta să identificați modalități de îmbunătățire a ratei de conversie . Testarea A/B a site-ului dvs. vă permite să prezentați utilizatorilor două versiuni ale aceleiași pagini, cu o ușoară variație, pentru a vedea care are performanțe mai bune. Ați putea încerca să testați CTA, conținutul, imaginea antetului, culorile butoanelor și multe altele – posibilitățile sunt nesfârșite.

Pagini de destinație care convertesc

Cea mai importantă valoare a paginii de destinație este, desigur, conversiile. Indiferent dacă este vorba de o înregistrare prin e-mail sau de o vânzare de comerț electronic, ar trebui să le urmăriți cu atenție în Google Analytics. 

Nu există un număr magic pentru rata de conversie – acesta va varia în funcție de o gamă întreagă de factori, cum ar fi industria, produsul și călătoria utilizatorului. Dar un loc bun de început este să comparați rata de conversie a paginii dvs. de destinație cu media generală a site-ului dvs. – dacă procedați corect, pagina dvs. de destinație ar trebui să facă conversii la o rată mai mare. 

Cele mai bune practici pentru pagina de destinație

Paginile de destinație pot varia, dar există câteva lucruri cheie de care trebuie să țineți cont atunci când creați propria dvs. Iată câteva sfaturi pentru a vă asigura că creați pagini de destinație care convertesc:

 

  • Asigurați-vă că conținutul dvs. este puternic și condus de utilizatori . Vrei să-ți determini vizitatorii să ia măsuri, nu să le spui povestea ta de viață. Dar trebuie să explicați cum le va aduce beneficii luarea acestei acțiuni.
  • Includeți o concentrare vizuală puternică și un îndemn la acțiune . În mod ideal, focalizarea vizuală ar trebui să atragă privirea utilizatorului către CTA – din nou, conducerea acțiunii. 
  • Este posibil să aveți doar câteva secunde pentru a face o impresie, dar vizitatorii sunt mult mai probabil să rămână și să convertească dacă construiți încredere în afacerea dvs. . Acest lucru poate fi prin conținut video personal, mărturii sau dovezi sociale.
  • Regulile pentru paginile de destinație nu sunt stabilite în piatră. Așa că continuați să testați . Luați în considerare testarea diferitelor culori, eliminarea și mutarea elementelor, textul și butoanele CTA – dar asigurați-vă că acele teste sunt conduse de datele pe care le aveți.

Share this Article
1 Comment
servere vps gazduire web servere dedicate