Cum am îmbunătățit masiv SEO cu link-uri interne și texte ancora

Evans

Utilizarea legăturilor interne și a textului de ancorare pentru SEO este o modalitate excelentă de a îmbunătăți clasarea în motoarele de căutare. Aflați cum am îmbunătățit textul de ancorare pentru clientul nostru pentru a crește vizualizările paginii cu peste 500%.

Legătura internă

O strategie de link-uri internă bine gândită este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți SEO, dar ajută și utilizatorii – este într-adevăr un câștig-câștig!

Ce sunt link-urile interne?

Un link intern este pur și simplu un link de la o pagină de pe site-ul dvs. la o altă pagină de pe același site. 

Ceea ce este grozav la ei este că vă ajută să creați o structură a conținutului site-ului care facilitează navigarea utilizatorilor și să ajungă acolo unde doresc – prin urmare, scăzând și rata de respingere. 

Și asta nu este util doar pentru utilizatori, ci ajută și motoarele de căutare. Conectarea internă făcută corect poate fi transformatoare pentru site-ul dvs., deoarece îmbunătățește experiența utilizatorului și SEO în același timp.

Link-uri interne pentru SEO

Deci, cum ajută linkurile interne SEO?

De fapt, este destul de simplu. Când Google accesează cu crawlere site-ul dvs. web pentru a indexa pagini, ajunge la fiecare pagină folosind link-uri. Când conectați paginile de pe site-ul dvs., acesta ajută Google să navigheze la fiecare dintre paginile dvs.

Așadar, atunci când postezi un blog nou, poate dura ceva timp pentru ca acesta să fie indexat pe Google. Dar dacă ai linkuri acea postare din alte pagini de pe site-ul tău, este mult mai ușor să găsească motoarele de căutare.

De asemenea, ajută Google să înțeleagă ce pagini de pe site-ul dvs. sunt cele mai importante. Dacă o pagină are o mulțime de link-uri interne care indică spre ea (cum ar fi pagina ta de pornire), atunci motoarele de căutare vor ști că este o pagină importantă.

Deci, în esență, linkurile interne ajută Google să înțeleagă ierarhia paginilor dvs., precum și despre ce sunt acele pagini.

Link-uri interne și externe

Oamenii cred adesea că linkurile interne și externe sunt complet diferite când vine vorba de SEO, dar ambele funcționează pe principii similare.

Motoarele de căutare folosesc link-uri externe pentru a înțelege cum văd alte persoane site-ul dvs. Ei le văd aproape ca pe niște voturi de încredere și, cu cât site-ul de link-ul este mai demn de încredere, cu atât mai multă valoare din link.

Desigur, cu link-uri interne, faci linkuri de la și către propriul tău site, dar Google încă folosește linkurile într-un mod similar, pentru a judeca care pagini de pe site sunt cele mai importante.

Paginile de pe site-ul dvs. cu multe link-uri interne vor fi văzute de motoarele de căutare ca fiind mai semnificative decât cele cu doar câteva.

De aceea, a avea o structură internă de legături te poate ajuta cu adevărat atât cu UX, cât și cu SEO, ajutând motoarele de căutare și utilizatorii să găsească paginile semnificative de pe site-ul tău.  

Structura legăturii interne

O structură internă de linkuri vă ajută să construiți ierarhii de conținut pe site-ul dvs. Aceste ierarhii înseamnă că puteți determina utilizatorii să se îndrepte către conținutul care îi interesează sau către pagini cu conversie ridicată. 

De asemenea, ajută Google să găsească și să indexeze cu ușurință paginile dvs. și să înțeleagă care sunt cele mai semnificative.

Unele structuri de link-uri interne pot fi foarte simple, pe un site web bazat pe produse, s-ar putea să aveți link-urile interne formând o structură siloz. 

Fiind cea mai importantă pagină a dvs., pagina de pornire ar fi în partea de sus, apoi în jos veți avea paginile dvs. de categorii, iar sub acestea produsele dvs. Frumos și simplu.

  Google My Business a explicat: cum arată un profil grozav GMB?

Dar pentru multe site-uri web există o variație mult mai mare în tipul de conținut pe care îl utilizați, de la pagini de produse la pagini de servicii, bloguri, studii de caz și multe altele. 

Cu tipuri mai variate de conținut, vă ajută cu adevărat să veniți cu o structură internă de linkuri care să țină cont de punctele dvs. forte și să îi ajute pe utilizatori să ajungă acolo unde doresc. 

Iată câteva tipuri de link-uri interne pe care poate doriți să le luați în considerare:

  • Link- uri informative
    Acesta este momentul în care creați un link către o pagină în care oamenii pot citi mai multe despre ceva

  • Grupuri de subiecte
    Acest lucru se întâmplă atunci când aveți mai multe pagini care se încadrează în același subiect și le legați la un „hub” central sau o pagină pilon care acoperă subiectul în profunzime
  • Linkuri produse/servicii
    Uneori, conținutul tău va vorbi în mod natural despre produsele sau serviciile tale. Când se întâmplă acest lucru, nu vă fie teamă să utilizați un link intern pentru a conduce utilizatorii înapoi la acel produs/serviciu!
  • Link- uri de apel la acțiune (CTA)
    Acestea sunt link-uri care încurajează utilizatorul să ia măsuri, care ar putea fi completarea unui formular de contact, un abonament sau o achiziție

De asemenea, este foarte important ca structura internă a linkurilor să fie planificată într-un mod care să funcționeze atât cu ierarhia paginii, cât și cu călătoria utilizatorului. 

Sperăm că aveți deja o idee despre cerințele utilizatorului dvs. prin testarea utilizatorilor și cercetarea UX . În esență, doriți să construiți căi prin site-ul dvs. care să conducă în mod organic utilizatorii și motoarele de căutare mai adânc în conținutul dvs. și/sau mai departe de-a lungul pâlniei dvs. de vânzări.

Rețineți că linkurile sunt doar sugestii, utilizatorii dau clic pe ele doar dacă simt că le vor duce la o pagină mai relevantă. 

Este spam numai dacă linkurile dvs. duc oameni în locuri în care nu vor să meargă sau dacă utilizați un text ancora care nu descrie cu exactitate pagina către care trimiteți linkul.

Asigurați-vă că auditați regulat și structura linkurilor site-ului dvs. și verificați dacă există linkuri întrerupte ca parte a întreținerii continue a site-ului .

Text ancorat

Așa că acum am discutat despre valoarea legăturii interne, ar trebui să ne uităm într-adevăr la unul dintre cele mai semnificative elemente ale unei legături interne bune – textul ancora.

Ce este textul ancora?

Textul de ancorare este cuvântul sau cuvintele pe care faceți clic și care vă duc către o altă pagină sau un site web. Este important atât pentru SEO, cât și pentru UX, deoarece le spune motoarele de căutare și utilizatorilor despre ce este pagina la care trimiteți.

De ce este textul ancora important pentru SEO pe pagină?

Motoarele de căutare folosesc textul de ancorare pentru a înțelege despre ce este pagina către care trimiteți.
Aceasta înseamnă că este absolut esențial să aveți un text de ancorare bun și relevant pentru link-urile dvs. interne, deoarece acestea sunt o oportunitate de a vă ajuta pagina să se claseze pentru cuvintele cheie relevante.

Fapte cheie despre linkurile interne și textul ancora

  • Dacă există mai multe linkuri pe aceeași pagină care indică aceeași locație, Google va număra doar primul link de pe pagină. Deci, acesta este linkul care are nevoie de un text de ancorare foarte bun, bogat în cuvinte cheie și relevant. 

    Orice link-uri ulterioare către aceeași pagină trebuie să fie acolo doar dacă vor fi utile utilizatorilor.
     

  • Amplasarea specifică a link-urilor este importantă – link-urile mai sus în pagină sunt mult mai probabil să fie făcute clic. Așadar, dacă doriți să ajutați utilizatorii să acceseze mai mult conținut sau să navigheze la paginile cu cea mai mare conversie, trebuie să vă asigurați că acele linkuri sunt poziționate în partea de sus a paginii dvs.

    Aceste link-uri ajută, de obicei, utilizatorii să rămână pe site-ul dvs. mai mult timp, reducând rata de respingere. Acest lucru îi spune lui Google că conținutul tău este relevant pentru utilizatorul tău, ceea ce poate ajuta și la clasarea ta.
     

  • Nu adăugați neglijent sute de link-uri pe pagină de dragul acesteia. Google împarte valoarea link-urilor între câte link-uri sunt pe o pagină, așa că vine un moment în care link-urile nu mai au o valoare semnificativă. 

    În plus, conținutul va deveni mai dificil de citit și va arăta destul de spam dacă fiecare alt cuvânt este un link. 

    Numărul corect de link-uri interne va depinde de lungimea conținutului de pe pagină, dar un bun punct de plecare este să nu țintiți mai mult de 80 sau cam așa ceva. Ar putea părea mult, dar rețineți că acestea nu sunt doar linkuri din conținutul dvs., ci includ toate linkurile de pe pagină, de la bara de navigare la subsol.

    Cea mai bună strategie este pur și simplu să folosești link-uri interne acolo unde se simt naturali și unde pot duce utilizatorii la următoarea etapă a călătoriei lor.
     

  • Utilizați un text de ancorare unic pentru link-uri către diferite pagini. Nu doriți să spuneți Google că ambele pagini către care faceți linkuri sunt despre același subiect. Asigurați-vă că textul de ancorare pentru fiecare pagină este unic și relevant pentru conținutul paginii respective.
     
  • Asigurați-vă că linkurile dvs. interne nu folosesc atributul „nofollow” – altfel, nu vor transmite valoarea SEO.

Impactul unui text ancorat mai bun și al linkurilor interne

Deci, acum că știți totul despre linkurile interne și textul ancora, marea întrebare este cu adevărat „cât de impact au acestea cu adevărat?”

Ei bine, permiteți-ne să vă explicăm cum am creat o creștere masivă a traficului către site-ul web al unui client, cu o mică schimbare.

Oportunitatea textului de ancorare

Unul dintre clienții noștri este un furnizor și instalator local de jaluzele – Leamington Blinds . Aveau deja un site web dezvoltat de o terță parte și ne-au cerut să facem ceva SEO și marketing online pentru ei.

Am făcut o simplă modificare a legăturii interne care a crescut utilizatorii din acea secțiune cu 88% și, pentru paginile cheie din acea secțiune, cu peste 500%.

Acea mică schimbare a fost pur și simplu aceasta: actualizarea textului de ancorare pe pagina principală de Știri.

 

 

  Google dă în judecată practicile de marketing în locație: de ce este importantă transparența atunci când colectează date despre utilizatori
Share this Article
Leave a comment