Cum sa ai picioarele de zeiță. Sfaturi de la specialiști.

SocialNews
Sensual beautiful woman with long hair and perfect slim body posing in studio.

Picioarele unei zeițe este visul oricărei femei, mai ales în acest sezon de afișare. Pe lângă pătratele de pe abdomen, picioarele ocupă locul al doilea în atenția femeilor asupra corpului.

Cum sa ai picioarele de zeiță. Sfaturile de la specialiști

Experții concurează pentru a oferi sfaturi despre cum și cum să ai un picior de zeiță. Am reușit să formulăm cele mai importante 5 lucruri pe care trebuie să le faceți în acest sens.

1. Bea apă. Pielea hidratată este o piele frumoasă. Dar de câtă apă trebuie să beți pentru a vă satisface nevoile? Experții de la Harvard recomandă oamenilor obișnuiți să bea doar 880-1.480 de mililitri de apă pe zi, adică aproximativ 4-6 pahare.

O altă metodă generală eficientă recomandată de experții în domeniu este consumarea a 35 de mililitri de apă pe kilogram de corp. De exemplu, o persoană care cântărește 60 kg ar trebui să bea 2.100 ml de apă în fiecare zi. Persoanele cu vârsta peste 55 de ani trebuie să își mărească greutatea cu 30 ml, iar persoanele cu vârsta peste 65 de ani trebuie să își mărească greutatea cu 25 ml.

2. Faceți exerciții. Fie că alegi să mergi în parc, să faci jogging, să mergi cu bicicleta sau cu patinajul cu role, vei câștiga ceva pentru siluetă și corp. nu uita! Mersul îți face picioarele frumoase! Puteți include, de asemenea, sărind coarda sau să înotați în programul dvs. zilnic. Aceste exerciții complete vă pot face umerii și picioarele să se completeze reciproc.

3. Efectuați masaj cu bambus și drenaj limfatic. Când vine vorba de sănătatea și frumusețea picioarelor, aceste două metode sunt recomandate.

„Masajul cu bețe din bambus este o terapie care își are originile pe tărâmurile Asiei, însă care a pătruns rapid în centrele spa și wellness din Europa, date fiind beneficiile extraordinare atât de ordin estetic, cât și din punctul de vedere al sănătății. Mai mult decât atât, masajul corporal cu bețe de bambus este sigurul tip de procedură corporală non-invazivă, recomandat tuturor persoanelor, indiferent de vârstă, atât pentru întreținere, cât și pentru ameliorarea diferitelor afecțiuni, precum retenția de apă, senzația de picioare grele, oboseală musculară, anxietatea, insomnie, celulită, laxitatea cutanată etc. Masajul cu bețe de bambus este de asemenea recomandat femeilor gravide, după luna a patra de sarcină și atleților profesioniști sau practicanților înfocați ai sportului, ajutând organismul să se recupereze într-un timp mai scurt după efortul fizic. Persoanele în vârstă, pot de asemenea apela la masajul cu bambus, acesta neafectând zonele varicoase și contribuind la îmbunătățirea vizibilă a circulației sangvine și a tonusului pielii”,

explică Dănuț Bujor, maseur certificat, Dănuț Bujor – Modelare cu Bambus. 

Alternativ, puteți utiliza și un masaj de drenaj limfatic, care are un efect special asupra detoxifierii corpului.

4. Exfoliați-vă picioarele. La fel ca hidratarea, exfolierea joacă un rol mai important în frumusețea membrelor inferioare. Cea mai recomandată este soluția ta exfoliantă de casă acasă.

5. Evitați dușurile și băile fierbinți. Când faceți baie dimineața, lăsați picioarele să atingă apă rece și caldă alternativ (modificați rapid temperatura apei) și masați ușor. Acest lucru va menține sau chiar crește elasticitatea vaselor de sânge ale piciorului.

Sursa: www.ciao.ro

Share this Article
Follow:
Socialnews este site-ul dumneavoastră preferat de știri sociale, mondene, sănătate, fashion, turism și muzică. Vă oferim zilnic cele mai variate informații despre domenii cu adevărat importante!
Leave a comment
servere vps gazduire web servere dedicate