Cum sa obtineti mai multe recenzii Google

SocialNews

Încă din zorii omenirii, oamenii s-au bazat foarte mult pe recomandările din gură în gură atunci când iau decizii importante – cum ar fi cel mai bun loc pentru a aduna fructe de pădure sau a vâna zimbri sau cea mai bună peșteră în care să te așezi noaptea.

Astăzi o numim dovadă socială și este mai puternică ca niciodată.

De ce recenziile sunt atât de puternice

Dacă ai fi o persoană peșteră cu discernământ, unde ai rămâne probabil?

Ai ales Le Cro Magnon Suites?

Chiar dacă apare mai jos pe pagină, pur și simplu nu poți rata acele cinci stele. Și wow, 148 de recenzii, sunt multe! Acest loc trebuie să fie frumos.

Din tot ce se întâmplă pe pagină, recenziile sunt primul lucru pe care îl vezi. Înainte rapid cu treizeci de mii de ani, iar consumatorul de astăzi este condiționat să caute acele vedete de recenzii.

Acest fenomen are un impact uriaș atât asupra ratei de clic, cât și asupra ratei de conversie, ceea ce înseamnă că mai mulți oameni vor face clic pe lista cu cote mai bune și mai multe persoane vor alege în cele din urmă articolul cu cota mai bună.

În calitate de proprietar de afaceri, acest lucru este mai important pentru rezultatul dvs. decât orice altă valoare simplă, cum ar fi afișările de pagină. Mai jos vă împărtășim de ce recenziile Google sunt importante pentru afacerea dvs. și pentru a obține mai multe dintre ele de la clienți (consultați instrumentul gratuit Google Review Link la sfârșitul blogului).

Obțin mai multe recenzii Google pentru Compania mea

Deși obținerea de recenzii pe Yelp, BBB, Yellowpages și alte site-uri de recenzii este cu siguranță benefică, astăzi vom vorbi despre recenziile Google.

Începând cu 2018, Google reprezintă peste 90% din traficul de căutare. Este locul în care toată lumea merge pentru a-și începe călătoria de culegere a informațiilor, așa că ar trebui să fie prioritatea ta principală.

Recenziile dvs. Google (sau lipsa acestora) vor influența procesul de luare a deciziilor potențialilor dvs. cumpărători în mai mulți pași de-a lungul drumului.

Unde vor apărea recenziile mele Google?

1. „Pachetul de 3” local

În etapa inițială de „conștientizare”, potențialii dvs. clienți vor căuta produsul sau serviciul dvs. folosind cuvinte cheie fără marcă, cum ar fi „refinisarea căzii de baie” sau „contabili lângă mine”.

În acest moment, obiectivul dvs. este ca afacerea dvs. să ajungă în „Pachetul de 3” local pentru cuvinte cheie fără marcă, ca mai sus. Apariția aici este crucială pentru a obține trafic către site-ul dvs., deoarece pachetul de 3 este atât de dominant din punct de vedere vizual pe pagină.

La ce companie ai suna prima?

2. Înregistrarea companiei mele pe Google

Este foarte probabil ca peste 90% dintre vizitatorii tăi să nu te contacteze la prima lor vizită pe site-ul tău.

Produsul sau serviciul dvs. este atrăgător, dar majoritatea vizitatorilor dvs. nu sunt pregătiți să se angajeze. Atunci când acești potențiali clienți își cântăresc opțiunile, ar putea căuta pe Google compania dvs. și concurenții dvs. după nume.

O căutare de cuvinte cheie „de marcă” pentru numele companiei dvs. va conduce probabil oamenii la lista dvs. Compania mea pe Google, unde recenziile dvs. Google vor fi afișate vizibil.

Recenziile îmi afectează clasamentul în motoarele de căutare?

Recenziile sunt practic ștampile de aprobare (sau dezaprobare) terță parte.

Experții SEO sunt de acord că semnalele de revizuire sunt un factor puternic de clasare local . Semnalele de revizuire includ:

  • Număr de recenzii – Mai multe este mai bine
  • Evaluare medie a recenziilor – O evaluare medie mai mare este mai bună
  • Recenzii terță parte – Recenziile de pe alte site-uri terță parte pot influența, de asemenea, clasamentele și pot fi afișate și pe profilul dvs. Compania mea pe Google.
  • Frecvența recenziilor – Obținerea de recenzii în mod constant pe o perioadă de timp este un semnal pozitiv.

Primirea de recenzii bune semnalează în mod constant că oamenii interacționează în mod regulat cu afacerea dvs. și au o experiență pozitivă. Consecvența legitimează și recenziile.

Dacă treci de la 0 la 50 de recenzii peste noapte, pare neplăcut. Google nu-i place să fie mințit.

Dacă sunteți blocat pentru recenzii false, puteți fi penalizat, puteți pierde TOATE recenziile și trebuie să o luați de la capăt de la zero. Chiar dacă recenziile tale sunt legitime, obținerea a 10 sau cam asa ceva pe lună timp de 5 luni este mai credibilă și mai naturală decât a obține toate cele 50 într-o singură zi.

Morala poveștii: nu te răzgândi cerând recenzii după ce ai citit asta, apoi renunță o lună mai târziu. Este un maraton, nu un sprint.

Cum să convingi mai mulți clienți să lase recenzii Google

Trebuie doar să întrebi. Întrebați pe toți cei cu care faceți afaceri, de fiecare dată. Menționați-le personal, menționați-l la telefon, puneți-l pe chitanțe/facturi, urmăriți prin e-mail etc. Faceți-o astfel încât nicio tranzacție să nu fie considerată finalizată până când nu ați solicitat personal o revizuire.

Desigur… în cazul rar în care știi că clientul tău este nemulțumit, poate ai putea uita în mod convenabil să menționezi o recenzie.

Poate sună ca și cum ai încerca să-ți manipulezi evaluările, dar hai să fim sinceri, natura umană lucrează deja împotriva ta în acest departament.

Când furnizorul nostru de telefoane mobile ne lasă în mod magic să vorbim cu cineva de cealaltă parte a Pământului, ne transmite filme din spațiul cosmic și totul funcționează perfect în mod miraculos aproape 100% din timp, îi lăsăm o recenzie pozitivă?

Foarte rar.

Dar cerul ferește să avem un fel de inconvenient minor sau problemă de facturare. Atunci este timpul să pornim într-o campanie agresivă de răzbunare digitală.

Ideea este că oamenii supărați vorbesc deja. Clienții tăi fericiți au nevoie de ceva încurajare.

O singură recenzie negativă poate provoca multe ravagii asupra reputației tale digitale. Acesta este cu atât mai mult motiv pentru care cantitatea este importantă. O recenzie proastă din 7 arată mult mai rău decât o recenzie proastă din 170. O cantitate mare de recenzii solide te protejează de acele grooșe aleatorii pe care nimeni nu le poate evita în mod realist.

Solicită recenzii Google prin e-mail

Indiferent de linia de activitate în care vă aflați, adesea nu este practic să colectați recenzii în timp ce sunteți pe teren. În cele din urmă, cererea va trebui de obicei să vină prin e-mail.

Este mult mai probabil ca oamenii să deschidă acest e-mail dacă le spui că vine și le spui că este important pentru tine. Ține minte, aceasta este o interacțiune foarte umană și îți ceri o favoare personală.

Dacă trimiteți un e-mail fără să-l menționați vreodată, există șanse mari să fie ignorat.

Unul dintre cele mai mari obstacole în a obține recenzii Google este că o persoană obișnuită nu prea știe cum să lase una.

Vrei ca procesul să fie cât se poate de nedureros, dar, de obicei, necesită câteva explicații:

„Bine, iată ce faci. Accesați Google și Google după nume companiei noastre. În partea dreaptă a paginii, ar trebui să vedeți o casetă mare cu toate informațiile noastre de afaceri în ea. Acum, căutați stelele portocalii ale recenziilor. Alături de acesta, veți vedea numărul de recenzii. Acesta este un link pe care se poate face clic. Faceți clic pe acesta și veți vedea o fereastră pop-up. În fereastra pop-up, veți vedea un buton „scrieți o recenzie” în colțul din dreapta sus. Faceți clic pe acesta și introduceți recenzia dvs..”

Sfat bonus pentru cei înclinați din punct de vedere tehnic

Dacă doriți să faceți un link de recenzie Google foarte ușor de reținut pentru afacerea dvs., este foarte simplu de făcut. De exemplu, să presupunem că doriți ca acesta să fie linkul dvs. de recenzie:

YourSite.com/review

Aceasta este o comoditate suplimentară, deoarece o adresă URL ca aceasta este mult mai ușor de spus atunci când încercați să o spuneți cuiva în persoană sau prin telefon.

Acum, când cineva accesează YourSite.com/review , va fi redirecționat convenabil către linkul de recenzie.

Avertisment: este foarte posibil să vă spargeți site-ul web atunci când vă ocupați de fișierul .htacess. Creați întotdeauna o copie de rezervă sau, mai bine, contactați un profesionist.

Share this Article
Follow:
Socialnews este site-ul dumneavoastră preferat de știri sociale, mondene, sănătate, fashion, turism și muzică. Vă oferim zilnic cele mai variate informații despre domenii cu adevărat importante!
servere vps gazduire web servere dedicate