Google clarifică cele mai bune practici de examinare a produselor-cdd3c076

Google clarifică cele mai bune practici de examinare a produselor

Google a actualizat documentația despre cum să scrieți recenzii despre produse pentru a adăuga exemple de tipuri de recenzori de produse și pentru a concentra accentul documentației cu o formulare mai precisă.

În total, au existat trei eliminări din documentul original (din 21 de rânduri).

Au fost, de asemenea, șapte completări la document, rezultând în total 24 de linii.

Cele mai bune practici pentru scriere pentru recenzia produsului

Documentația Google Search Central despre cum să scrieți recenzii despre produse este menită să ofere editorilor de recenzii de produse și comercianților îndrumări cu privire la ceea ce reprezintă recenzii de produse de înaltă calitate.

Scopul documentației este de a enumera cele mai bune practici specifice pentru recenziile produselor, astfel încât acele pagini să aibă șanse mai mari de a fi văzute de consumatori în Căutarea Google.

Exemple de evaluatori de produse

Schimbarea adusă documentației face mai clar pentru ce tipuri de editori sunt destinate cele mai bune practici.

Google listează trei exemple

Documentația listează trei exemple de tipuri de editori de recenzii de produse.

Adăugarea paginii nu spune că aceasta este o limitare la cine se limitează cele mai bune practici.

Sunt doar trei exemple de editori de recenzii de produse.

Acestea sunt cele trei exemple:

„Un membru expert al personalului unui comerciant care ghidează cumpărătorii între produsele concurente.

Un blogger care oferă opinii independente despre produse.

Un membru al personalului editorial la un site de știri sau alt site de publicare.”

Documentația păstrează în continuare un pasaj care recunoaște că paginile de recenzii ale produselor pot conține link-uri de afiliere.

Pagini de recenzie a produsului

A doua modificare a celor mai bune practici de evaluare a produselor este de a clarifica faptul că aceste bune practici se referă la paginile de recenzii ale produselor și nu doar la recenzii despre produse.

  Google lansează eticheta de titlu în Google Images pentru a facilita căutări mai vizuale

Este o distincție aparent minoră care aduce de fapt mai multă claritate.

Lista modificărilor aduse celor mai bune practici de evaluare a produsului

1. A eliminat cuvântul „recenzii” și a adăugat „pagini de recenzii ale produselor”

Inainte de :

„Publicarea recenziilor de produse de înaltă calitate pe site-ul dvs. de comerț electronic sau de recenzii a produselor…”

După:

„Publicarea paginilor de recenzii de produse de înaltă calitate pe site-ul dvs. de comerț electronic sau de recenzii a produselor…”

2. S-au eliminat 20 de cuvinte. Totul după cuvintele „de exemplu” a fost eliminat.

Inainte de:

„De exemplu, recenziile pot ghida cumpărătorii între produsele concurente, ajutându-i pe cumpărători să aleagă cea mai bună marcă sau model pentru nevoile și bugetul lor.”

Dupa :

„De exemplu, puteți crea o pagină de recenzie a produsului ca:

Un membru al personalului expert al unui comerciant care ghidează cumpărătorii între produsele concurente.
Un blogger care oferă opinii independente despre produse.
Un membru al personalului editorial la un site de știri sau alt site de publicare.”

3. Cuvântul „recenzii” a fost eliminat și actualizat la „pagini de recenzii”.

Inainte de:

„Pentru a ajuta cumpărătorii să vă descopere recenziile despre produse în Căutarea Google și pe alte platforme Google, urmați aceste bune practici:”

După:

„Pentru a ajuta cumpărătorii să vă descopere paginile de recenzii ale produselor în Căutarea Google și pe alte platforme Google, urmați aceste bune practici:”

Pentru cine sunt cele mai bune practici este mai clar

Actualizarea celor mai bune practici de evaluare a produselor clarifică faptul că documentația este destinată paginilor de recenzii ale produselor, care exclude recenziile generate de utilizatori.

  EmirateNote va aduce cele 7 Categorii de Parfum

Acest lucru este clarificat și mai mult de exemplele despre cine scrie recenzii despre produse: personalul comerciantului, un blogger sau un scriitor la o entitate de știri sau altă formă de publicare.

Deci, deși poate părea o schimbare relativ minoră, clarifică de fapt cui este destinată documentația privind cele mai bune practici.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *