Google My Business a explicat: cum arată un profil grozav GMB?

Evans

Ce este Compania mea pe Google?

Compania mea pe Google este un serviciu gratuit de înregistrare a companiilor oferit de Google. Este utilizat pe scară largă de companii și din motive întemeiate. În timp ce fiecare listă de director poate contribui puțin la SEO, Compania mea pe Google poate avea un impact uriaș și chiar și companiile mai mici pot câștiga imobiliare de prim rang în rezultatele căutării Google dacă își configurează profilul corect.

Uneori, este posibil să descoperiți că profilul dvs. de afaceri a fost generat automat și este deja afișat în anumite zone din rezultatele căutării. Dar, prin crearea unui cont Compania mea pe Google și revendicarea paginii dvs., veți obține acces deplin la acel profil, astfel încât să îl puteți completa cu mai multe informații despre companie, să răspundeți la recenzii și chiar să creați postări.

Cum arată o pagină Compania mea pe Google?

Veți întâlni în mod regulat profiluri GMB în căutarea Google. Ele pot apărea pe pagina de rezultate în câteva moduri și toate arată ușor diferit. Cele mai frecvente sunt:

Pachet local

Poate cel mai cunoscut, acesta este afișat chiar în partea de sus a rezultatelor căutării organice atunci când efectuați o căutare locală, oferind afacerii dvs. imobiliare de prim rang în rezultatele căutării locale. 

Hărți Google

Aceasta este o caracteristică foarte utilă dacă afacerea dvs. are o locație fizică. Compania dvs. poate apărea aici pentru persoanele care caută indicații de orientare în zona dvs. sau pentru cei care caută în mod special companiile din apropiere.

Panoul de cunoștințe

Această casetă de informații apare în partea dreaptă sus a rezultatelor căutării, de obicei atunci când un client caută în mod specific afacerea dvs. Vă permite să furnizați mai multe informații pentru ei chiar acolo în rezultatele căutării, inclusiv serviciile dvs., programul de lucru, informațiile de contact și recenziile.

Care sunt beneficiile Compania mea pe Google?

Utilizarea Compania mea pe Google poate avea o serie întreagă de beneficii pentru întreprinderile mici care își desfășoară afacerea online .

Google My Business pentru SEO local

Dacă nu utilizați Compania mea pe Google, pierdeți o oportunitate uriașă de a apărea în pachetul local. În plus, este posibil să nu aveți un panou de cunoștințe, ar putea fi parțial complet sau, mai rău, completat automat cu informații incorecte.

Cu Compania mea pe Google, veți obține și câteva informații suplimentare despre SEO. Google vă va spune ce interogări de căutare au fost folosite pentru a vă găsi profilul companiei și pentru a oferi informații despre publicul și implicarea dvs. Toate acestea sunt informații excelente cu care să vă înarmați pentru a vă dezvolta campania locală de SEO.

Compania mea pe Google și generarea de clienți potențiali

Nu oferă doar un impuls SEO local – Compania mea pe Google poate avea și un impact direct asupra conversiilor. Este unul dintre cele mai vizibile locuri în care clienții pot citi recenzii despre afacerea dvs. și, cu un profil GMB puternic, clienții pot efectua conversii chiar acolo, în înregistrarea dvs. Ei pot alege să obțină indicații de orientare către destinație, să-ți sune compania sau să-ți viziteze site-ul web. Și veți obține toate datele despre modul în care s-au convertit în statisticile dvs. Compania mea pe Google.

Cum îmi revendic înregistrarea Compania mea pe Google?

Primul pas va fi să configurați sau să revendicați contul dvs. Compania mea pe Google. Dacă afacerea dvs. nu are un profil, va trebui să accesați http://google.com/business pentru a începe. 

Pentru a vă configura pagina, va trebui să completați câteva detalii cheie, cum ar fi numele companiei, categoria și locația dvs. – le vom discuta puțin mai târziu. De asemenea, va trebui să vă verificați afacerea, ceea ce poate fi puțin mai complicat. 

Google ar trebui să vă ofere câteva modalități de a face acest lucru.

  • Prin poștă – Google va trimite o carte poștală la adresa companiei dvs. cu un cod de verificare
  • Prin telefon – Primiți codul de verificare prin telefon la numărul de telefon al companiei dvs
  • Prin e-mail – Primiți codul prin e-mail

Opțiunile disponibile pot varia, iar unele companii beneficiază și de opțiunea de verificare instantanee. Dar s-ar putea să fie nevoie să o faci prin poștă de melc de modă veche. Cardul ar trebui să ajungă în termen de patru zile, moment în care veți putea să vă întoarceți și să introduceți codul pentru a obține acces complet de gestionare la profilul dvs. 

Revendicați un cont existent Compania mea pe Google

Dacă afacerea dvs. are deja un cont, va trebui să solicitați calitatea de proprietar pentru a gestiona pagina. Solicitarea dvs. va fi trimisă la managerul actual al paginii pentru a răspunde. Odată ce ați obținut accesul, este posibil să fie necesar să parcurgeți procesul de verificare.

Cum îmi gestionez pagina Compania mea pe Google?

Informații despre pagina Compania mea pe Google

După ce ați creat sau revendicat pagina, este timpul să vă asigurați că informațiile dvs. Compania mea pe Google sunt cât mai complete și corecte posibil. 

Câteva lucruri la care ar trebui să vă gândiți când completați informațiile sunt:

  • Numele companiei – acesta ar trebui să se potrivească cu numele companiei dvs. din lumea reală. Evitați să introduceți cuvinte cheie și locații în numele companiei dvs., deoarece puteți fi penalizat de Google pentru acest lucru.
  • Tip de afacere – sunt disponibile trei tipuri:
    • Vitrina – afaceri cu o locație fizică, cum ar fi magazine, cafenele și restaurante.
    • Afaceri în zona de servicii – o afacere care oferă servicii într-o anumită zonă. Veți putea selecta toate regiunile pe care le acoperiți și este posibil să aveți sau nu o locație fizică pe care clienții o pot vizita.
    • Hibrid – o afacere care are o locație fizică și deservește o zonă geografică mai largă, poate printr-un serviciu de livrare sau comenzi online.
  • Categorie – veți putea alege o categorie principală și categorii secundare. Categoria dvs. principală este cea principală care va fi vizibilă în înregistrarea dvs., dar categoriile secundare permit companiei dvs. să apară pentru căutări relevante.
  • Informații comerciale, produse și servicii – completați-le cât mai detaliat posibil. Aceasta este o oportunitate pentru dvs. de a optimiza pentru SEO pe baza cercetării de cuvinte cheie . Asigurați-vă că evitați să fiți spam, dar încercați să încorporați unele dintre cuvintele cheie în mod natural în descrierea afacerii dvs. Listarea varietății de servicii disponibile de la afacerea dvs. este o oportunitate excelentă de a viza și cuvintele cheie longtail. 
  • Imagini – Dacă aveți imagini care să vă reprezinte afacerea, asigurați-vă că le adăugați! Conform cercetărilor efectuate de Search Engine Land , companiile cu mai multe fotografii primesc mai multe vizite pe site-uri, apeluri și solicitări de direcție. Acestea pot fi optimizate și prin descrierea imaginii și chiar prin numele fișierului.

    De exemplu, am putea numi o imagine a biroului nostru „agenție de web design în Warwick”. Acest lucru asigură că conținutul vizual este optimizat pentru căutare, oferă context și îl face mai accesibil și pentru utilizatorii cu deficiențe de vedere cu cititoare de ecran.

Postări pe Google Compania mea

Este timpul să începem să postezi! Postările sunt adesea o caracteristică trecută cu vederea atunci când vine vorba de Compania mea pe Google, dar îți permit să ai un impact mai mare asupra profilului tău și să promovezi știri, evenimente și oferte specifice de afaceri. Rețineți că cele mai recente postări ale dvs. apar adesea și în panoul de cunoștințe.

Există patru tipuri principale de postări pe care le puteți crea:

  • Actualizări
    Acesta este cel mai general tip de postare, permițându-vă să împărtășiți actualizări generale despre compania dvs., știri sau articole de blog. Dacă aveți un calendar de marketing de conținut pentru afacerea dvs., este posibil să puteți utiliza acest conținut ca bază pentru postările dvs. GMB. Puteți adăuga imagini sau videoclipuri și un buton de apel la acțiune și puteți trimite înapoi la site-ul dvs.
  • Evenimente
    Puteți posta despre un eveniment fizic sau virtual pentru a ajuta la promovarea acestuia și va trebui să adăugați un titlu, data și ora evenimentului.
  • Oferte
    Dacă lansați o ofertă specială, asigurați-vă că strigați despre ea pe Compania mea pe Google! Puteți adăuga un cod de reducere, termeni și condiții și un link către o pagină de destinație pentru oferta dvs. Asigurați-vă că este o ofertă specială autentică și că toate informațiile incluse sunt corecte și setați o dată de expirare dacă are una.
  • Produse
    Aceasta este o opțiune excelentă pentru companiile cu produse setate pe care doresc să le vândă. Puteți adăuga o fotografie, o descriere a prețurilor și un link pentru a cumpăra sau pentru a afla mai multe despre produsele individuale. Acestea vor apărea în fila dvs. de produse. 

Postările Compania mea pe Google au o limită de 1500 de caractere, dar, în general, este mai bine să le păstrați direct și la obiect. Nu este nevoie să folosiți hashtag-uri pe acest canal, dar nu ezitați să experimentați cu emoji-uri și diferite CTA.

Recenzii Compania mea pe Google

Nu în ultimul rând, ne uităm la recenziile Compania mea pe Google. Deși efectul lor direct asupra SEO este dezbătut, nu există nicio îndoială că ajută la proeminența și încrederea afacerii dvs. Și știm că Google apreciază foarte mult încrederea atunci când vine vorba de clasarea site-urilor web.

Toate recenziile trimise de clienții dvs. vor fi afișate în profilul dvs., cu fragmente în panoul de cunoștințe de sub informațiile companiei dvs. Așadar, asigură-te că le colectezi ori de câte ori poți și le răspunzi și la ele. Acest lucru ar putea fi prin intermediul unui e-mail automat după cumpărare sau prin semne care încurajează clienții să lase o recenzie în locația dvs. fizică.

Intrebari si raspunsuri

Odată ce aveți un profil GMB, oricine poate trimite sau răspunde la o întrebare despre afacerea dvs. Dar acestea sunt într-adevăr ceva la care ar trebui să-ți răspunzi singur – sunt o oportunitate de a clarifica și extinde oferta, de a încorpora cuvintele cheie și de servicii suplimentare. 

Puteți chiar să faceți un pas mai departe și să vă creați propriile întrebări frecvente chiar acolo în GMB, punând și răspunzând la propriile întrebări. Acestea apar adesea în profilul dvs. și în panoul de cunoștințe, așa că merită să profitați de ele pentru a împărtăși puțin mai multe despre afacerea dvs. și pentru a răspunde la întrebări frecvente.

Google My Business pentru succesul SEO local

Pur și simplu configurarea unei pagini Compania mea pe Google plină de informații informative, bogate în cuvinte cheie, poate ajuta foarte mult la îmbunătățirea prezenței companiei dvs. pe Google. Dar nu este acolo pentru a fi configurat și uitat. 

 

A avea o prezență pe Google este primul pas, dar pentru a excela, ar trebui să continuați să vă revedeți pagina și să interacționați cu publicul publicând știri și oferte și răspunzând la recenzii și întrebări ale clienților. Nu uitați să monitorizați și performanța paginii dvs. și să înțelegeți pentru ce termeni se clasează profilul dvs. de companie.

Share this Article
Leave a comment
servere vps gazduire web servere dedicate