Nu pierde timpul! 6 motive pentru care nu poți refuza să investești în conținut acum în 2022

SocialNews

Strategia axată pe producerea de conținut de calitate este una dintre cele mai utilizate de companiile care doresc să se impună în mediul digital. Încă nu ești convins că ar putea fi potrivit pentru afacerea ta? Consultați acest articol și aflați de ce adoptați marketingul de conținut!

Probabil ați auzit pe cineva spunând expresia „nu amâna până mâine ceea ce poți face astăzi”. Și, desigur, ai ignorat-o complet, pentru că a lăsa lucrurile la urmă pare a fi o caracteristică inerentă a ființei umane.

Probabil că expresia ți-a trecut în minte când te-ai trezit în acea noapte să termini un proiect de facultate.

Și chiar și cu acel sentiment de regret și oboseală la următoarea slujbă, ai făcut același lucru. Și așa mai departe până la TCC-ul tău.

Ei bine, gândindu-mă la acest sentiment de „ar fi trebuit să încep mai devreme” am început să identific un model comun la mulți oameni care doresc să înceapă să investească în conținut.

„Voi lăsa să înceapă peste câteva luni” sau „Voi aștepta începutul anului”.

Nu!

Sfat: nu face asta. Nu lăsa pentru altă zi ceea ce poți începe astăzi.

Și dacă sfatul meu nu a fost suficient pentru a vă convinge de asta, am să vă prezint principalele motive pentru care să nu mai așteptați și să începeți în sfârșit strategia de conținut!

Verifică!

Care sunt principalele motive pentru a investi în conținut?

Am împărțit acest text în două părți:

  1. motivele și principalele beneficii ale strategiei în cauză;
  2. de ce sa investesti cat mai repede.

În acest fel, pe lângă faptul că arăți principalele beneficii ale producției de conținut, vei învăța — odată pentru totdeauna — că este mai bine să începi acum decât să amâni această decizie.

Urmăriți primul subiect!

1. Optimizați clasarea Google

Nu este nou faptul că, pentru a supraviețui competitivității ridicate prezente pe piață, un brand trebuie să aibă o prezență puternică pe internet.

Unul dintre punctele cheie pentru aceasta este  clasamentul realizat de Google , care ia în considerare mai mulți factori. Dacă doriți ca site-ul dvs. să apară în primele rezultate ale unei căutări organice, marketingul de conținut este esențial.

Acest lucru se datorează faptului că, pe lângă faptul că ia în considerare autoritatea domeniului și alte probleme,  Google acordă o importanță extremă producției de materiale variate și de calitate , care este exact unul dintre pilonii marketingului de conținut.

Prin urmare, prin adoptarea acestei strategii, compania dumneavoastră devine mai relevantă pentru  algoritmul motorului de căutare , care definește clasamentul rezultatelor căutării.

Puteți înțelege dimensiunea acestei oportunități? Numai pe Google,  sunt efectuate peste 100 de miliarde de  căutări pe lună.

Poți fi sigur că  persoana ta  este inclusă în acel număr impresionant. Deci, folosirea celor mai eficiente practici poate garanta că serviciile dumneavoastră vor fi găsite în cel puțin unele dintre aceste căutări.

2. Îmbunătățiți-vă autoritatea de brand

În primul subiect am menționat autoritatea ca unul dintre criteriile pentru o bună clasare în Google, dar este necesar să înțelegem că importanța acesteia merge mai departe.

Trăim în era  Marketing 4.0 , care este definită de Philip Kotler ca o perioadă în care consumatorul are din ce în ce mai multe îndoieli cu privire la fiabilitatea companiilor.

Prin urmare,  atingerea statutului de autoritate în materie este esențială pentru ca brandul tău să aibă încrederea și loialitatea consumatorilor .

Bine, dar cum colaborează marketingul de conținut pentru a atinge acest obiectiv? Este un proces relativ simplu, dar care necesită planificare și disciplină.

Autoritatea despre care vorbim este generată din conținutul produs de brand. Fie prin utilizarea  rețelelor sociale , a blogurilor sau a altor canale media, ideea este că materialul trebuie să fie consecvent în a oferi persoanei sentimentul că poate conta pe companie pentru problemele anumitor subiecte.

Cum poate marketingul de conținut să genereze autoritate de brand?

După cum am menționat, atingerea acestui obiectiv necesită disciplină, deoarece nu este ceva care se întâmplă peste noapte.

Să presupunem, de exemplu, că firma ta se află pe piața imobiliară. O persoană care nu a auzit niciodată de imobiliare este probabil să se gândească de două ori înainte de a lua în considerare încheierea unei tranzacții.

Acum, să ne imaginăm că compania a adoptat bune practici de marketing de conținut, producând postări educaționale frecvent și oferind răspunsuri la durerea personală.

Dacă materialul este calificat și are potențial de angajament, este firesc ca, după o anumită perioadă, clientul să aibă încredere că poate conta pe companie pentru a-și rezolva problemele.

Așadar, odată ce persoana a fost atrasă de conținutul tău, ai posibilitatea de a-l hrăni cu material educațional și, astfel,  de a -l direcționa din vârful  pâlniei de vânzări  până în momentul luării unei decizii de cumpărare .

3. Reduce costurile implicate de marketing

O strategie care are atât de multe atracții și posibilități trebuie să aibă un cost ridicat, nu? Gresit!

De fapt, marketingul de conținut  costă cu 62% mai puțin decât marketingul tradițional și tot generează de trei ori mai multe rezultate.

Costurile mici sunt direct legate de simplitatea conceptului . Doar obțineți un domeniu,  creați un blog  și începeți să produceți material și veți face deja primii pași în modalitate.

Desigur, asta nu înseamnă că oricum a face totul va aduce rezultate. Este necesar să existe un  plan de marketing  bine definit , aliniat cu persoana.

Investiția în marketing de conținut este, așadar,  o opțiune excelentă pentru companiile mijlocii sau companiile care nu au multe resurse de cheltuit .

În Content Trends 2018 , 74,7% dintre companiile considerate medii s-au declarat a fi cel puțin moderat mulțumite de adoptarea practicilor.

În același sondaj, lipsa resurselor a fost semnalată de doar 13,5% dintre respondenți ca un obstacol în calea adoptării strategiei.

4. Permite îmbunătățirea altor strategii

Te gândești să implementezi marketingul de conținut în compania ta, dar nu vrei să lași deoparte extinderea rețelelor tale de socializare? Nu există motive de îngrijorare.

Generarea de conținut este o practică care aduce beneficii tuturor fronturilor strategiei dvs.  de marketing digital . Nu întâmplător, blogul este considerat unul dintre cele mai importante canale pentru această abordare .

Content Trends 2018 arată că companiile care au un blog activ primesc aproape de două ori mai multe vizite decât cele care ignoră acest canal.

Și știi ce e mai bun? Ceea ce este postat pe un blog poate fi replicat cu ușurință pe rețelele de socializare sau  campanii de marketing prin e -mail .

Deci, cu adaptări minore, puteți folosi același conținut pentru a vă activa contactele prin diferite mijloace.

De fapt, postările de pe rețele precum  Instagram  și Facebook sunt  indicate de 74,6% dintre utilizatori drept mijlocul preferat de consum de conținut .

Adică, este destul de probabil să reușiți să vă creșteți considerabil numărul de urmăritori. Același lucru funcționează altfel.

Postările de pe rețelele sociale sunt modalități excelente de a-ți implica persoana și de a-l încuraja să viziteze blogul companiei.

5. Vă permite să educați piața despre un produs sau serviciu

Lansarea de noi produse și servicii sau introducerea lor pe noi piețe poate fi o provocare pentru companii.

De multe ori, este ceva foarte specific sau cu un anumit grad de rezistență din partea publicului consumator. Prin utilizarea marketingului de conținut, marca dvs. are posibilitatea de a sparge aceste bariere.

Lăsând deoparte  practicile  convenționale de  marketing , adesea considerate invazive de către consumator, este posibil să se execute un plan pentru a câștiga încrederea publicului.

Cu postări periodice pe bloguri și rețele de socializare, încetul cu încetul, brandul poate prezenta produsul personalului .

În acest fel, un public care anterior nu cunoștea produsul sau serviciul dvs. poate afla mai multe despre aplicațiile și caracteristicile acestuia.

Deci, depinde de  echipa dvs. de marketing să  producă materiale educaționale și captivante care să educe persoana despre piață și să demonstreze modul în care compania poate ajuta la vindecarea durerii.

6. Crește volumul vânzărilor

Pentru a-și vinde produsele sau serviciile, o companie trebuie să îndeplinească anumite cerințe. Trebuie să fie găsit de client, să aibă încredere de către public și să educe publicul despre ceea ce are de oferit.

Toate aceste premise sunt realizate prin aplicarea eficientă a unei strategii de marketing de conținut.

Generarea de lead  -uri , care este esențială pentru construirea unei baze solide de clienți, este unul dintre factorii potențați. Acțiunile care adoptă abordarea creării de conținut pot genera de până la  3,7 ori mai multe clienți potențiali  decât cele care se limitează la  marketing convențional .

Cu cel mai mare număr de clienți potențiali,  rata de conversie  tinde să fie și ea optimizată.  De fapt,  cercetările  indică faptul că conversia clienților în afaceri care aplică marketing de conținut este de până la 6 ori mai mare.

Dacă scopul tău este să crești volumul vânzărilor, aceasta poate fi soluția pe care o căutai.

1. Vei începe să vezi rezultate mult mai repede

Marketingul de conținut  este o strategie care necesită timp, dăruire și răbdare.

2. Concurenții tăi nu te așteaptă

Un alt dintre motivele principale pentru care să începi în curând este destul de simplu:  concurenții nu stau pe loc

Conform datelor reale din cel  mai mare sondaj de marketing de conținut din America Latină :  71% dintre companiile din Brazilia investesc deja în marketing de conținut și 61,7% publică pe un blog .

În timp ce te sabotezi spunându-ți că a începe mai târziu este cea mai bună idee, concurenții tăi indexează paginile, se clasează bine pe paginile Google și obțin trafic care ar putea fi al tău.

Apoi va trebui să compensați timpul pe care l-ați pierdut și va trebui să convingeți publicul că deja consumă alt conținut decât al dvs. este mai bine.

3. Nu vei începe în ianuarie

Ei bine, așa cum am spus la început, amânăm mereu. Și să câștigi acest lucru este simplu: fă-o!

Ianuarie este prima lună a anului, o lună plină de lucruri, planificare și schimbări. Așa că va exista întotdeauna o sarcină nouă căreia îi vei acorda atenție și că ianuarie ai promis că se va transforma în februarie. Deși februarie are Carnaval, mai bine lăsați-l pentru aprilie!

Dar e ok, prefac că e adevărat și mă prefac că cred în acest „ianuarie”.

Chiar și în această realitate, în momentul în care îți vei începe strategia,  îți creezi personajele , îți creezi blogul, îți definești obiectivele, îți faci un  plan de marketing etc., va fi deja februarie și vei începe totuși să-ți pui blogul la lucru.

4. Folosiți o perioadă de cerere scăzută pentru a planifica perioadele de cerere mai mare

Dacă decembrie este o lună în care căutările scad, este momentul perfect pentru a vă planifica și defini obiectivele și personajele pentru a începe anul în plină desfășurare.

În ianuarie, traficul se intensifică din nou și lucrurile încep să revină la normal. Oamenii caută din nou soluții și abia începi să-ți elaborezi strategia de conținut?

Nu! Aceasta este luna în care trebuie să aveți blogul și rețelele sociale să ruleze cu mare frecvență .
Gândește-te bine. Îți faci planificarea anuală în ianuarie sau în noiembrie/decembrie?

Deci este! Și de ce strategia ta de conținut ar fi diferită? Nu vă planificați când începe anul. Ai pus în practică ceea ce ai planificat deja!

5. Prețurile tind să crească în ianuarie (pentru toate piețele)

Nici nu am vrut să apăs pe acea cheie, dar trebuie să vorbesc despre bani.

Și indiferent de piața pe care te afli, știi, în ianuarie tendința este ca prețurile să crească.

Cu alte cuvinte, dacă intenționezi să angajezi o companie de Content Marketing sau o agenție, tendința este ca tu să găsești prețuri mai bune la sfârșitul anului decât la începutul anului viitor.

Deci, dacă argumentele mele despre strategia și rezultatele tale încă nu te-au convins, gândește-te la buzunarul tău.

Și tot în această linie, avem un alt motiv pentru care să obțineți prețuri și mai bune!

6. Șanse mai mari de tranzacționare

Decembrie poate fi dificil pentru a atinge obiectivele de vânzări pentru diferite nișe. Cele mai multe din cauza unei gândiri eronate pe care le demistific în această postare.

Aceasta deschide o ușă minunată pentru tine.

La urma urmei, companiile vor să atingă un obiectiv și vor face orice pentru a-l atinge. Acest lucru vă crește șansele de tranzacționare, deschizând ușile promoțiilor și prețurilor pe care cu greu le veți obține în prima jumătate a anului 2020.

Ei bine, sper că dacă plănuiești să investești în conținut, înțelegi că, spre binele tău, amânarea începerii strategiei până anul viitor poate fi o greșeală gravă.

Dacă, ca și mine, ești însetat de rezultate bune și vrei să ajungi în aceeași lună anul viitor sărbătorind rezultate incredibile, ascultă vocea mamei tale care răsună în mintea ta chiar acum și pentru binele tău:

Nu amâna pentru mâine ceea ce poți face astăzi!

Share this Article
Follow:
Socialnews este site-ul dumneavoastră preferat de știri sociale, mondene, sănătate, fashion, turism și muzică. Vă oferim zilnic cele mai variate informații despre domenii cu adevărat importante!
servere vps gazduire web servere dedicate