Personalizați-vă în continuare prezența digitală cu LinkedIn Conversation Ads

SocialNews

Anunțurile de conversație sunt noua modalitate de a genera abordări direcționate către membrii LinkedIn. Poziționând această resursă într-o strategie de Marketing Digital, este posibil să captezi mai multe clienți potențiali, vizite pe un site web și să realizezi conversii, pe lângă angajamentul natural care este generat.

Publicitatea pe rețelele sociale nu este nimic nou și, pe măsură ce tehnologiile de automatizare apar, devin posibile abordări și mai eficiente.

Recent, una dintre noutățile anunțate au fost anunțurile în conversații, pe LinkedIn . Scopul acestei resurse este de a permite companiilor să obțină un contact mai personal și mai obiectiv cu țintele lor .

Încă foarte recentă, caracteristica a stârnit curiozitatea, în special în rândul profesioniștilor de marketing digital .

La urma urmei, cum să încadrezi această posibilitate într-o strategie? Ce fel de rezultate pot fi obținute, mai ales gândindu-ne la scenariul platformei LinkedIn?

În acest conținut veți înțelege mai bine despre subiect parcurgând subiectele:

  • Ce sunt reclamele de conversație LinkedIn?
  • Cum funcționează reclamele?
  • Ce rezultate pot fi obținute cu reclamele conversaționale?

Vezi mai multe despre subiectul de mai jos!

Ce sunt reclamele de conversație LinkedIn?

Anunțurile de conversație sunt noua formă de anunțuri care rulează deja în versiune beta pe LinkedIn în întreaga lume.

Acestea sunt contacte pe care companiile le pot face cu orice utilizator din rețea prin intermediul casetei de mesaje.

Asta înseamnă că oricine poate primi abordări de la companii, întotdeauna însoțite de un CTA conform strategiilor sale.

Cum funcționează reclamele?

Aceste reclame au fost concepute pentru a genera mai multă implicare, ca și cum ar fi o conversație fluidă și naturală între un reprezentant al companiei și un utilizator al rețelei.

Astfel, reclamele sunt ca o abordare comună, prin instrumentul de mesagerie de pe LinkedIn , cu o propunere specifică legată de business.

Desigur, acestea sunt mesaje automate, declanșate dintr-o programare realizată în etapa de configurare a reclamelor, folosind Managerul de campanii LinkedIn. Acolo, anunțul este pregătit pentru direcționare și obiective.

Reclamele sunt împărțite în două categorii

Cel puțin până acum, campaniile sunt create în două scopuri care pot fi alese: generarea de vizite pe site-ul companiei sau obținerea de lead-uri.

Odată ce a fost aleasă o cale, întreaga abordare va fi configurată în funcție de ceea ce această companie intenționează să facă în acest contact.

Ce rezultate pot fi obținute cu reclamele conversaționale?

Ei bine, înțelegeți funcția, dar trebuie totuși să reflectați asupra cât de bună poate fi aceasta în strategia dvs. de marketing digital? Ajutăm! Vezi mai jos.

generarea de lead-uri

Puteți să vă direcționați către pagini de destinație , înregistrări pentru seminarii web, descărcări de cărți electronice și alte opțiuni. Asta înseamnă că este mai ușor să obții clienți potențiali bine direcționați.

Un punct important pe care LinkedIn l-a consolidat este că acest mesaj automat este declanșat doar dacă utilizatorul este activ în acel moment . Propunerea cu aceasta este de a face comunicarea mai instantanee și mai naturală, ceea ce a contribuit la implicare.

În aceste reclame, mesajele aduc o prezentare despre un serviciu, produs sau despre companie, în funcție de strategia folosită.

De asemenea, este posibil să inserați un CTA și linkuri care pot fi către o pagină de destinație sau către site-ul instituțional al advertiserului.

implicare sigură

Acest model publicitar în timp real pe o platformă strict corporativă are un impact mult mai mare, deoarece abordarea este directă către cei care sunt cu adevărat predispuși la implicare.

Restricționarea trimiterii numai la cei care sunt activi în prezent întărește acest scenariu.

Vizite pe un site web

Multe companii doresc, ca prim pas în strategiile lor, să obțină un flux bun de vizite pe site-ul lor. Cu o segmentare optimă, devine posibil, deoarece luați contact în timp real cu utilizatorul.

Contact corect pentru companiile B2B

LinkedIn este o platformă excelentă pentru piața B2B. Atunci când utilizați reclame conversaționale, oferta poate fi mai precisă , evitând un ciclu mare de achiziție, care este comun în acest segment.

Sosirea anunțurilor conversaționale ar trebui să servească la mutarea strategiilor și la regândirea planurilor. De acum înainte, a te gândi la cum să incluzi resursa în acțiunile de Digital Marketing înseamnă să anticipezi concurenții și să generezi rezultate bune.

Share this Article
Follow:
Socialnews este site-ul dumneavoastră preferat de știri sociale, mondene, sănătate, fashion, turism și muzică. Vă oferim zilnic cele mai variate informații despre domenii cu adevărat importante!
Leave a comment
servere vps gazduire web servere dedicate