SEO low Cost: cum să profitați la maximum de un Buget Limitat

Evans

Poate fi dificil să faci o impresie mare cu un buget redus de marketing online. Dar, înainte de a fi tentat de o opțiune bugetară, învață cum să faci SEO ieftin care funcționează, să obții cel mai bun raport calitate-preț și să eviți pericolele contractelor SEO low cost.

A fost o vreme când internetul era tânăr și pur și simplu a avea un site web ți-a oferit avantaj față de concurenții tăi.

Dar acele vremuri au trecut de mult și pentru a avea un impact cu site-ul dvs. de astăzi nu aveți nevoie doar de o strategie bună, un design web bun și o dezvoltare excelentă, dar este nevoie și de un marketing digital bun.

Găsirea unui buget pentru marketing online poate fi foarte dificilă, mai ales pentru întreprinderile mici. Dar, există modalități prin care vă puteți direcționa eforturile și chiar puteți profita la maximum de propriile abilități pentru a crea un plan de marketing online care să aibă un impact fără a costa pământul.

În acest ghid, vom analiza unele dintre cele mai bune opțiuni pentru servicii SEO accesibile , cum să profitați la maximum de un buget limitat și cum să evitați pericolele planurilor SEO ieftine care nu funcționează cu adevărat.

Mitul SEO lunar accesibil

Să începem cu cea mai mare problemă când vorbim despre marketing online accesibil. Sunt planuri SEO ieftine care de fapt nu funcționează sau, mai rău, care folosesc tactici de tip black-hat care îți reduc reputația (și clasamentul).

Veți găsi o mulțime de companii online care vă vor spune că vă pot desfășura campania SEO pentru doar 99 GBP pe lună.

De obicei, vă vor spune și că au „rezultate garantate” sau „vă vor duce la numărul 1 în Google”.

Dar când vine vorba de SEO, ceea ce plătești cu adevărat este o combinație de experiență și timp. Dacă cheltuiți 100 de lire sterline pe lună pentru SEO, gândiți-vă la cât de multă muncă reală se va traduce – ca să nu mai vorbim de calitatea muncii respective.

Pentru a vă face o idee, Ahrefs a făcut un studiu cuprinzător al prețurilor SEO în 2018, care a arătat că în Marea Britanie, majoritatea SEO-urilor au taxat între 76 și 150 USD pe oră.

Asta înseamnă aproximativ 56-111 GBP.

Ceea ce înseamnă că bugetul dvs. de 100 de lire sterline pe lună este probabil să vă aducă între 1-2 ore de muncă în cel mai bun caz.

Prin comparație, majoritatea agențiilor de SEO (50,98%) din același studiu au perceput peste 1001 USD pe lună, ceea ce reflectă o investiție mult mai mare de timp.

Și nu contează doar timpul petrecut cu marketingul dvs., ci și calitatea serviciului respectiv.

Adevărul despre opțiunile SEO ieftine

De prea multe ori, acea „garanție” a „clasării primei pagini” ajunge să fie fie pentru numele companiei tale (pentru care te-ai aștepta să o poziționezi destul de bine), fie pentru un volum atât de mic încât nu are cu adevărat impact.

De fapt, selectarea cuvintelor cheie este o modalitate foarte comună pentru companiile de SEO ieftine de a înșuruba datele pentru a vă face să credeți că obțineți valoare atunci când de fapt nu o faceți.

Un mare semnal roșu în aceste scenarii este atunci când o companie SEO vă cere să alegeți propriile cuvinte cheie țintă.

Nu mă înțelege greșit, este bine să împărtășiți câteva idei de cuvinte cheie cu agenția dvs. Dar dacă compania dvs. de SEO vă întreabă ce ar trebui să vizeze, acesta este un semn foarte rău.

La urma urmei, face parte din munca lor să facă cercetări pentru a găsi cuvinte cheie țintă bune pentru site-ul tău. Cum ai putea ști dacă cuvintele cheie pe care le-ai ales sunt cele potrivite?

Nu veți ști cum este concurența pentru acești termeni, care sunt volumele de căutare și, uneori, s-ar putea să nu luați în considerare nici măcar lucruri precum intenția de căutare. Este treaba agenției dvs. să rezolve asta pentru dvs. și ar trebui să vă anunțe ce va fi demn de vizat.

Dar cercetarea cuvintelor cheie este extinsă și necesită timp – două lucruri pe care nu le vei primi pentru 100 GBP pe lună.

Este aceeași poveste când vine vorba de crearea de conținut. Este puțin probabil ca un articol creat în câteva ore să fie bine cercetat, bine scris sau suficient de cuprinzător pentru a face progrese.

De fapt, majoritatea pachetelor lunare SEO low cost nu includ lucruri precum cercetarea cuvintelor cheie sau marketingul de conținut – două dintre cele mai semnificative elemente ale SEO – deoarece aceste lucruri necesită timp. Iar timpul este bani.

Veți descoperi că cel mai ieftin SEO provine din construirea de linkuri, deoarece acest lucru se poate face fără a fi nevoie să investiți mult timp sau efort.

Dacă nu vrei să o faci bine .

Crearea de link-uri ieftine vă oferă, în general, un portofoliu de link-uri automate de valoare mică de la site-uri web spam.

Construirea de link-uri bună, pe de altă parte, implică muncă și efort pentru a obține link-uri postate de pe site-uri web relevante, autorizate, care de fapt transferă valoare propriei tale.

De fapt, crearea de link-uri spam poate chiar și pedepsirea site-ului dvs. de către Google, deoarece acest lucru este văzut ca SEO black-hat, care poate vedea site-ul dvs. fiind lovit cu o penalizare și chiar eliminat.

Deci, dacă SEO lunar ieftin nu este efectiv eficient, care este alternativa dacă căutați SEO low cost pentru întreprinderile mici ?

Răspunsul este să vă folosiți bugetul cu înțelepciune și să investiți în unele servicii pe termen scurt care ar putea aduce cele mai mari câștiguri și să vă pregătiți să vă gestionați propriul SEO și în interior.

Cum să aloci bugetul pentru marketing digital

Dacă nu poți să investești mai mult de câteva sute de lire pe lună în SEO, atunci un serviciu de marketing în curs de desfășurare probabil nu este pentru tine. Este incredibil de puțin probabil să observați o rentabilitate bună a investiției dvs. atunci când bugetul este atât de strâns.

Dar în loc să cheltuiți între 100 și 200 de lire sterline pe lună timp de un an fără a face progrese, ați putea să luați acel buget și să-l investiți în unele servicii SEO unice care pot avea de fapt un impact.

De fapt, majoritatea campaniilor de marketing online încep cu un cost unic de configurare care acoperă de obicei un audit și o cercetare inițială.

Există, de asemenea, adesea câteva câștiguri rapide cu SEO, mai ales dacă site-ul dvs. nu a fost optimizat în trecut.

Acum, nu promitem că aceste metode vă vor trage în topul motoarelor de căutare sau vă vor oferi un clasament sustenabil. Cu toate acestea, credem că acestea sunt cele mai bune opțiuni pentru a avea cel mai mare impact inițial și pentru a vă oferi o bază pe care să vă puteți construi în viitor.

SEO accesibil: audit tehnic

Orice ofertă SEO ar trebui să înceapă cu un audit tehnic al site-ului dvs. pentru a vă asigura că este corect construit și optimizat. Orice audit tehnic ar trebui să înceapă cu următoarele (dar să nu se limiteze la):

  • Meta titluri și descrieri
  • Text alternativ adecvat pe imagini relevante
  • Arhitectura site-ului
  • Markup de date structurate
  • Scoruri Core Web Vitals
  • Utilizarea etichetelor de titlu semantice
  • Setarea link-urilor canonice
  • 301 redirecționări
  • Fișierul Robots.txt
  • Harta site-ului
  • Structura internă de legătură

Dacă site-ul dvs. este construit pe o platformă precum WordPress, este, de asemenea, esențial să verificați actualizările pentru orice teme și pluginuri WordPress – mai ales dacă nu aveți în prezent un contract  de întreținere a site -ului web.

Chiar dacă site-ul tău există doar de ceva vreme, este foarte probabil că vor exista câteva mici modificări tehnice care pot avea un impact în ceea ce privește SEO.

Cu toate acestea, uneori pot fi necesare atât de multe actualizări tehnice sau site-ul web poate fi atât de arhaic încât merită să investești într-un site complet nou .

Uneori, acest lucru vă poate oferi o soluție clară și vă poate ajuta să rezolvați o serie întreagă de probleme, de la securitate și viteza paginii până la arhitectura de conținut.

Dar, întrucât vorbim despre respectarea unui plan de buget SEO, este puțin probabil să fii în căutarea unui site nou-nouț!

Așadar, unele actualizări tehnice ar putea fi răspunsul, deoarece ar putea face toată diferența în ceea ce privește performanța site-ului dvs., care este un factor cheie în modul în care Google vă vede și evaluează site-ul.

De ce cercetarea cuvintelor cheie este un serviciu SEO excelent la buget

Dacă aveți de gând să investiți bugetul SEO într-un singur lucru, vă recomandăm să fie cercetarea cuvintelor cheie .

S-ar putea să sune ciudat pentru noi să vă sfătuim să alegeți ceva care este pasiv și nu activ, dar de fapt, cercetarea de cuvinte cheie este cea care formează fundamentul aproape a tuturor SEO.

Dacă aveți o strategie de încredere pentru cuvinte cheie, înseamnă că puteți gestiona de fapt ceva marketing digital intern.

Puteți utiliza cercetarea de cuvinte cheie pentru a actualiza conținutul și metadatele de pe site. Îl poți folosi pentru a construi un plan de marketing de conținut și pentru a-ți crea propriul blogging intern.

Conținutul este încă rege atunci când vine vorba de marketingul digital, așa că, având date excelente de cuvinte cheie, vă puteți configura cel puțin site-ul web pentru a viza termenii potriviți de la început, chiar dacă nu aveți o strategie continuă pe care să o construiți care fundamentează sau se adaptează la schimbările viitoare.

În mod ideal, ceea ce vă așteptați de la o agenție SEO bună nu este doar o listă de cuvinte cheie de vizat, ci un proces cuprinzător, o analiză și o explicație a datelor.

Ar trebui să vă așteptați ca agenția să:

  • Auditați cuvintele cheie curente de pe fiecare pagină a site-ului dvs. Aceasta ar trebui să includă
    • Poziții medii
    • Clicuri medii, afișări și rate de clic
  • Căutați noi oportunități uitându-vă la concurenți, sinonime, subiecte în tendințe
    • Acestea ar trebui să includă, de asemenea, scorurile medii privind volumul și dificultatea cuvintelor cheie
  • Creați un plan care atribuie priorități de cuvinte cheie tuturor paginilor dvs. curente
  • Stabilește noi oportunități de pagină sau modificări structurale pe baza cuvintelor cheie țintă

Unele agenții pot oferi chiar planuri de marketing de conținut cu anumite subiecte țintă și expresii cheie pe care le puteți folosi pentru a scrie articole.

Servicii SEO locale la prețuri accesibile

SEO local este o altă modalitate foarte bună de a cheltui un buget SEO mic – deși are mult mai mult impact dacă afacerea dvs. are un accent local.

Dacă compania dvs. are un public țintă larg din Marea Britanie, atunci unele strategii SEO locale vă pot (și vor) să vă aducă în continuare unele beneficii, dar câștigurile pentru afacerile concentrate la nivel local sunt mult mai mari și ar trebui să fie cu siguranță un accent mare pentru alocarea bugetului dvs. de marketing online.

SEO local se referă la clasarea în zona dvs. locală, iar SEO local excelent vă poate ajuta de fapt să treceți peste listele organice pentru cei care caută în zona dvs. – care sunt exact oamenii pe care doriți să îi vizați oricum!

Share this Article
Leave a comment
servere vps gazduire web servere dedicate