TikTok: ce trebuie să înțelegi despre rețeaua socială a momentului

SocialNews

Cifrele sunt foarte proeminente, iar utilizarea aplicației se dovedește a fi foarte distractivă și largă. TikTok a câștigat spațiu pe piață, confruntându-se cu concurenți puternici precum Facebook și Instagram. Succesul, însă, își are originea principală într-o strategie de afaceri eficientă.

Aplicațiile sunt mai utile, funcționale și mai importante de când au apărut smartphone-urile. Pe lângă caracteristicile care ajută viața de zi cu zi, există și segmentul de divertisment.

În mijlocul acestei categorii, o aplicație s-a remarcat: TikTok! Este rețeaua socială a momentului și a ajuns la un număr foarte relevant de descărcări din 2018.

TikTok a făcut furori și a luptat pentru locul cu  rețelele sociale  deja apreciate  , cum ar fi Instagram și Facebook, datorită direcționării sale distractive pentru publicul tânăr .

Ești curios să știi de unde vine atât de mult succes și de ce este atât de descărcat? În această postare, veți înțelege ce trebuie să știți despre TikTok și veți afla mai multe detalii despre această aplicație. Haide?

Cum a apărut TikTok?

TikTok este o aplicație care a apărut în urma fuziunii cu Musical.ly, care a fost orientată spre muzică.

Această linie a fost menținută, însă, propunerea creatorilor săi a fost să extindă performanța și să dezvolte cu adevărat o aplicație care să concureze cu giganții segmentului.

Din această mișcare de fuziune, au fost implementate noi idei pentru o abordare diferită a ofertei utilizatorului. Propunerea a fost  de a aduce o aplicație mai completă care, în principal, să permită interacțiunea între utilizatori .

Acest nou concept a făcut TikTok mai mult decât o simplă aplicație de dublare și muzică, a devenit o rețea socială.

Ceea ce este cel mai impresionant atunci când vizionați TikTok este viteza cu care și-a atins „boom-ul”. Fuziunea cu Musical.ly a avut loc în august 2018 și, în luna octombrie a aceluiași an, aplicația  depășise deja ca număr de descărcări pe  niște giganți precum Facebook, YouTube și Instagram.

Era un semn că, cel puțin pentru moment, strategia părea că se îndreaptă în direcția bună.

Ce a motivat creșterea TikTok?

Mișcările TikTok pe piață au fost bine gândite și studiate, ceea ce ajută la înțelegerea creșterii sale.

Dezvoltatorul aplicației este chinezul ByteDance, care avea deja în strategia  segmentarea pieței  pentru publicul tânăr și focusul pe muzică.

Observând succesul pe care Musical.ly îl obținuse, chinezii au înțeles că acolo există o mare oportunitate de afaceri.

ByteDance a achiziționat Musical.ly, tocmai pentru a-și extinde operațiunile. Astfel,  compania a început să exploreze piața de vest , care era deja obișnuită și angajată cu vechea aplicație.

Această strategie a fost unul dintre marile secrete care a dus la progresul rapid al descărcărilor și creșterea popularității TikTok.

Având un mare succes în SUA, Musical.ly era și chinez, chiar dacă avea sediul în California. De acolo, popularizarea vechii aplicații s-a întâmplat mai ușor. În fuziunea cu TikTok, această mișcare de achiziție rapidă a audienței a fost firească.

Valorile tranzacției

Operațiunea a fost ambițioasă, iar cifrele implicate în ea au arătat foarte bine cât de mult paria ByteDance că intrarea pe piața americană ar fi o afacere bună.

Fuziunea dintre TikTok și Musical.ly a mutat nimic mai puțin decât  valori cuprinse între 800 de milioane și 1 miliard de dolari .

tranziția

Într-un fel, trecerea de la marca Musical.ly la TikTok a fost destul de rapidă și foarte practică. Aplicația și-a schimbat pur și simplu numele !

Cei care aveau Musical.ly instalat pe smartphone au observat peste noapte că s-a schimbat din nou și acum a funcționat altfel. Deși discutabilă, această schimbare a fost strategică.

ByteDance a profitat automat, la început, de întreaga bază de utilizatori americani pe care o avea Musical.ly, doar inserând noua propunere de aplicație în vechiul sistem.

Deși acest lucru a avut un anumit impact, potențialii utilizatori dezinstalând aplicația, alții au luat calea curiozității. Când și-au dat seama de un sistem mai interesant, a avut loc implicarea.

Cum a fost începutul TikTok pe piața americană și mondială?

Poate că ceea ce este cel mai surprinzător despre creșterea TikTok este creșterea rapidă pe care a obținut-o aplicația în mai puțin de un an, depășind piața asiatică.

În ciuda faptului că îi înspăimântă pe cei care o văd din exterior, toată această mișcare a fost gândită corespunzător. Până la urmă, ce companie ar investi 1 miliard de dolari fără a avea certitudinea că afacerea ar avea perspective excelente de extindere?

În doar 3 luni de funcționare a noului TikTok, 130 de milioane de utilizatori activi ar putea fi deja numărați pe aplicație . Cifre atât de impresionante au servit la încurajarea investitorilor, care, în acel moment, au înțeles că planificarea efectuată poate fi realizată.

strategia de afaceri

La momentul fuziunii, ByteDance avea obiective clare și se învârteau în jurul cifrelor: 500 de milioane de utilizatori activi. Propunerea a fost de a ajunge la acest punct și apoi de a recupera toată investiția obținută și de a începe să profitați de pe urma aplicației.

Calea pare deschisă pentru aceasta, deoarece numărul de descărcări de aplicații continuă să crească. Numai în decembrie 2018, TikTok a fost descărcat de 75 de milioane de utilizatori, ceea ce  a constituit un record .

Astăzi, totalul instalărilor de smartphone-uri a atins pragul de  1 miliard . Acesta a fost sigiliul de care avea nevoie ByteDance pentru a începe proiectul de profitabilitate cu aplicația.

Monetizarea

În ciuda faptului că este complet gratuit, TikTok are posibilități ample de  monetizare , tocmai de aceea a existat toată această mișcare de fuziune.

Principala modalitate de a face bani este foarte simplă:  publicitatea . Începând cu decembrie 2018, anunțurile au început să fie testate în aplicație , iar utilizatorii au putut deja să vadă campanii de la companii de toate tipurile.

La urma urmei, o bază mare de utilizatori activi și un număr impresionant de descărcări contribuie în mare măsură la atragerea agenților de publicitate către TikTok. Cu toate acestea, aplicația apreciată pentru menținerea  publicității vizate , adică care interesează cu adevărat utilizatorii.

Întrucât are un public mai tânăr, spațiul a fost deschis companiilor care oferă produse și servicii potrivite acestei categorii de vârstă.

Înainte de reclame, totuși, exista deja o modalitate de a monetiza. Deoarece există multe profiluri ale artiștilor la începutul carierei, TikTok a permis  donații de la adepți . În această oportunitate, modalitatea de a profita a fost păstrarea unui procent din banii care au fost transferați celebrităților.

Cum funcționează TikTok?

TikTok este o aplicație foarte apropiată de ideea vechiului Musical.ly:  de a stimula creativitatea muzicienilor , permițându-le să facă prezentări în fața camerei smartphone-ului prin  conținut video .

Cu toate acestea, modificările aduse aplicației au adus mai multe posibilități de editare, pe lângă funcții precum dublarea și multe alte modalități de a genera conținut.

Aplicația în sine oferă o colecție de melodii care pot fi dublate de utilizatori, ceea ce face ca utilizarea acesteia să fie foarte distractivă.

Pentru că sunt pe platformă de mult timp, mulți dintre acești oameni au devenit deja destul de populari și au milioane de urmăritori. Această caracteristică aduce TikTok mai aproape de alte rețele sociale, iar acest nou format a fost cheia creșterii aplicației.

Astăzi, există și funcții deja văzute și explorate pentru a  câștiga adepți pe Instagram , cum ar fi filtre, autocolante și o serie de alte funcții de editare . Împreună, aceste elemente oferă utilizatorilor instrumentele de care au nevoie pentru a explora creativitatea.

Utilizarea depășește cu mult vocea off și cântece, cu tot felul de conținut distractiv fiind generat pentru un public tânăr care se implică foarte ușor.

hashtag-uri

Aplicația vă permite, de asemenea, să vizați videoclipuri prin  hashtag . Deci, ca și pe Instagram, puteți găsi diferite teme cu termenii inserați după „#”.

Pentru oricine caută să câștige popularitate pe TikTok, utilizarea acestei funcții este cheia pentru a câștiga vizibilitate.

Mesaje

Apropierea mai mare de conceptul de rețea socială a deschis și spațiu pentru mesajele directe, utilizate pe scară largă și pe Instagram.

Utilizatorii pot comunica mai eficient cu cei pe care îi urmăresc, pe lângă toate celelalte profiluri TikTok.

Varietate de conținut

Când accesați TikTok astăzi, puteți vedea cum aplicația nu s-a limitat la muzică.

Conținuturile sunt de toate tipurile, create de oameni de toate vârstele, dar întotdeauna cu o singură caracteristică principală: umorul.

De la videoclipuri drăguțe cu câini și pisici până la oameni care dansează, totul ajută la crearea unui  mediu ușor și foarte interesant pentru utilizator .

musari

Muzierii sunt pentru TikTok ceea ce YouTuberii sunt pentru YouTube. Acești utilizatori generează conținut de mult timp, dedicându-se foarte mult propunerii platformei.

Devenind practic profesioniști, videoclipurile lor sunt mai faimoase și mai accesate. Aceștia joacă și rolul de influenceri, despre care se vorbește în ultima vreme, mai ales când vine vorba  de influencer marketing .

Utilizare

Începerea cu TikTok este foarte simplă: trebuie doar să descărcați aplicația, care este disponibilă atât pentru utilizatorii iOS, cât și pentru cei Android. Este posibilă sincronizarea cu conturi precum Twitter, Facebook sau Instagram, pentru a avea un profil rapid în aplicație.

Fiecare succes TikTok are o explicație și, în spate, o strategie și un plan de afaceri bun. Tendința este ca acesta să crească și mai mult, cucerind mai mulți utilizatori și deschizând noi modalități de monetizare.

Share this Article
Follow:
Socialnews este site-ul dumneavoastră preferat de știri sociale, mondene, sănătate, fashion, turism și muzică. Vă oferim zilnic cele mai variate informații despre domenii cu adevărat importante!
Leave a comment
servere vps gazduire web servere dedicate