TikTok a luat lumea cu asalt cu populara sa platformă de socializare și există o mulțime de oportunități pentru specialiștii în marketing.
TikTok are peste un miliard de utilizatori lunar , iar în SUA, utilizatorii petrec aproximativ 52 de minute pe zi pe aplicație.
Cu acest nivel de acoperire și implicare, TikTok oferă o mulțime de modalități unice prin care companiile pot ajunge în fața potențialilor clienți.
În această postare, voi detalia beneficiile publicității pe TikTok , cum să construiești un profil de afaceri pe TikTok, cum să navighez în managerul de reclame și ce tipuri de reclame funcționează bine în aplicația socială.
Care este beneficiul publicității TikTok?
TikTok continuă să-și îmbunătățească eficiența de marketing și capacitatea de a genera venituri.
În 2022, aproximativ 24% dintre specialiști în marketing au considerat că aplicația este eficientă pentru obiectivele lor de afaceri.
Progresul nu se va opri prea curând.
În 2021, utilizatorii TikTok au cheltuit aproximativ 2,3 miliarde de dolari pe aplicație, comparativ cu 1,3 miliarde de dolari în 2020; adică o creștere de 77% a veniturilor!
Și, deoarece reclamele TikTok ajung la atât de mulți oameni, oportunitatea de a vă prezenta produsul în fața publicului potrivit este destul de ușoară.
Cum să creezi un profil TikTok pentru marca ta
Ești curios despre cum să creezi un profil de afaceri TikTok ?
Urmați acești cinci pași simpli.
Pasul 1: Creați-vă autentificarea
Vizitați pagina de înscriere a Managerului de anunțuri TikTok și completați casetele cu informațiile de identificare ale companiei dvs.
Faceți clic pe „Trimite codul” și introduceți codul de verificare.
După ce v-ați verificat contul, vi se va oferi opțiunea „Înregistrați-vă” pentru a vă crea autentificare.
Pasul 2: Creați-vă contul
Odată ce contul dvs. este verificat, va trebui să completați informațiile de bază pentru afacerea dvs.
Aceasta include indicarea locației companiei dvs. și a preferințelor valutare.
Aici veți adăuga și numele companiei dvs.
Pasul 3: Adăugați informații despre companie
Când vă conectați pentru prima dată, veți vedea un formular pop-up în care veți adăuga mai multe detalii despre afacerea dvs. și informațiile dvs. de facturare.
Este esențial să introduceți adresa URL corect pentru a vă asigura că site-ul funcționează corect.
Pentru a trece de revizuirea contului, site-ul web va trebui să conțină toate informațiile comerciale pe care le-ați introdus anterior, să enumere clar produsele pe care le afișați și să fie relevant pentru ceea ce doriți să promovați.
Pasul 4: indicați preferințele de plată
În contul dvs., veți selecta dacă preferați plăți manuale sau automate.
Odată ce ați selectat preferința, nu o veți putea modifica.
Pasul 5: Trimiteți contul dvs
După ce ați terminat de adăugat informațiile contului dvs., veți apăsa pe „Trimiteți” și în 24 de ore, veți auzi dacă contul dvs. a fost aprobat sau nu.
Respins? Iată motivele comune pentru respingere
- Examinați formatul adresei URL . Asigurați-vă că respectă formatul recomandat.
- Site-ul dvs. web nu promovează produsul pe care l-ați indicat sau pagina dvs. de destinație nu a afișat în mod adecvat produsul.
Cum să navighezi în TikTok Ads Manager
Există patru zone principale în care puteți naviga din Managerul de anunțuri TikTok
Bord
Tabloul de bord oferă rapid o privire asupra datelor dvs. și a tendințelor de performanță.
Veți vedea o prezentare generală la nivel înalt a campaniilor active, cheltuielilor bugetare și diagramelor care urmăresc performanța anunțurilor în timp.
Campanie
Când vizitați pagina campaniei, veți vedea toate campaniile, grupurile de anunțuri și anunțurile care au fost create.
Puteți face modificări la scară micro și macro pentru toate anunțurile dvs. și puteți crea campanii noi cu ușurință.
Active
Pagina cu materiale stochează toate resursele dvs. publicitare, inclusiv evenimente, materiale publicitare, date despre public și catalogul dvs.
Pagina dvs. de materiale va fi, de asemenea, sursa principală pentru a crea și a gestiona pixeli de urmărire, pixeli de site-uri web și manageri de public de la terți.
Raportare
Aici veți putea crea rapoarte de anunțuri personalizate pe care le puteți partaja membrilor echipei dvs. Veți putea personaliza fiecare coloană după cum credeți de cuviință sau puteți profita de unul dintre șabloanele predefinite.
Ce tipuri de reclame puteți rula pe TikTok?
Există o varietate de reclame diferite pe care le puteți rula pe TikTok. Este esențial să înțelegeți diferitele tipuri de anunțuri pentru a determina dacă formatul este eficient pentru obiectivele dvs. de afaceri.