Vrei să înveți cum să faci seo pe pagina într-un mod simplu? Ai ajuns la locul potrivit!

SocialNews

Creșterea vizibilității online și a traficului organic, atingerea pozițiilor de top în motoarele de căutare și clasarea pentru cuvintele cheie cele mai căutate de potențialii clienți sunt câteva dintre principalele obiective ale companiilor de astăzi.

Mulți agenți de marketing încă mai au îndoieli cu privire la modul de a face acest lucru.

Răspunsul constă într-un set de practici de optimizare pentru motoarele de căutare sau SEO (Search Engine Optimization) .

Printre tehnicile SEO, se numără așa-numitele On Page și Off Page.

Optimizarea factorilor On Page se realizează pe site-ul propriu-zis, pagină sau conținut, în timp ce factorii Off Page sunt cei externi site-ului, cum ar fi backlink-urile și volumul de mențiuni ale mărcii dumneavoastră.

Având în vedere importanța pe care experții SEO intervievați au acordat-o factorilor On Page, aflați de ce și cum să îi optimizați chiar acum:

De ce SEO pe pagină este important pentru clasare

Când a început să fie folosit SEO, multe strategii au vizat doar roboții motoarelor de căutare, pentru a ajunge în topul rezultatelor.

Ca urmare, au apărut multe practici de optimizare necorespunzătoare, cum ar fi excesul de cuvinte cheie, care mai târziu au ajuns să fie numite pălărie neagră .

În ochii Google, aceste practici aveau o problemă principală: lăsarea utilizatorului nemulțumit când le vizita. În exemplul citat de noi, el ar ateriza pe o pagină cu mai multe cuvinte repetate iar și iar și nu ar găsi conținut interesant.

Drept urmare, Google a ajuns să valorifice paginile care oferă o experiență valoroasă pentru utilizator . Tocmai in acest scop site-ul tau, prin factori SEO On Page, trebuie optimizat.

În SEO Off Page, nu aveți control asupra aspectului backlink-urilor și mențiunilor către site-ul dvs., deși puteți lucra la obținerea mai multor link-uri de ieșire .

SEO On-Page, pe de altă parte, constă în toate acțiunile pe care le poți efectua pe site-ul și paginile tale, adică care se află sub controlul tău . Deci, aceasta este partea optimizării care este în întregime în mâinile dumneavoastră. Deci bucura-te!

Odată cu calificarea profesioniștilor SEO și concurența acerbă între site-uri, optimizarea factorilor on page a devenit de bază , iar strategia off page a devenit diferența. Cu toate acestea, fără pagini optimizate, backlink-urile își pierd puterea.

La urma urmei, Google trebuie mai întâi să înțeleagă dacă pagina respectivă oferă o experiență bună pentru o anumită piață. Pentru a capta aceste informații, motorul de căutare evaluează câțiva factori principali, pe care îi vei cunoaște deja.

Factori de clasare SEO pe pagină

O strategie SEO pe pagină câștigătoare variază de la utilizarea cuvintelor cheie până la îmbunătățirea experienței utilizatorului pe site-ul dvs.

Există mai mulți factori de clasare care pot fi optimizați și în această postare vom parcurge 13 dintre ei:

Etichetă de titlu (Titlul paginii)

Unul dintre cei mai importanți factori în obținerea unui clasament bun în motoarele de căutare este optimizarea etichetei de titlu, sau a titlului paginii.

Eticheta de titlu este expresia care apare pe pagina cu rezultatele motorului de căutare și în partea de sus a browserului, în filă. Nu este, într-un blog , neapărat titlul articolului.

Când produceți o etichetă de titlu, nu uitați să includeți cuvinte cheie care au legătură cu conținutul paginii , astfel încât cititorul să găsească cu adevărat ceea ce căuta.

Este recomandat ca acestea să fie aranjate cât mai mult în stânga propoziției, întrucât primele sunt mai relevante pentru motoarele de căutare.

De asemenea, nu depășiți niciodată numărul de 63 de caractere, deoarece nimic dincolo de acesta nu va apărea în rezultatele căutării și, de asemenea, nu separați termenii prin virgule.

Câteva exemple de etichete de titlu ar fi:

  • Titlul postării de blog – Numele blogului
  • Repere | Materiale bogate – numele blogului
  • Cazuri de succes | numele blogului

Subtitluri (H1, H2 și H3)

Tendința în creștere a motoarelor de căutare este de a pune în valoare experiența de navigare, iar unul dintre elementele de bază care o influențează este organizarea site-ului .

Deci, construind pagini bine structurate pentru cititorii dvs., urmați și o bună practică SEO On Page.

Etichetele de antet (sau etichetele de antet) sunt elemente importante pentru a realiza o bună organizare a conținutului paginii dvs.

Folosirea lor permite crearea unei ierarhii în postarea de pe blog care diferențiază titlurile de subtitrări pentru a demonstra, atât cititorului, cât și motoarelor de căutare, ce titlu și ce conținut sunt mai importante pe pagină.

Există 6 etichete de antet disponibile, de la H1 la H6, prima fiind cea mai importantă și ultima fiind cea mai puțin importantă:

  • H1 este cel mai important titlu . Ar trebui să conțină un scurt rezumat a ceea ce cititorul va găsi pe pagină, pe lângă cuvintele cheie din conținut. Este esențial ca acesta să fie folosit o singură dată, deoarece motoarele de căutare pot înțelege utilizarea a mai mult de un H1 ca o încercare de a include și de a clasifica mai multe cuvinte cheie.
  • În ordine, subtitlurile H2 până la H6 urmează, de asemenea, o ierarhie și pot fi folosite de mai multe ori, conform structurii textului dvs.
  • Mențineți întotdeauna ierarhia, fără a o rupe. Adică: după un H1, neapărat, trebuie folosit un H2, nu un H3, de exemplu.
  • Nu repetați aceeași etichetă de titlu în conținut diferit, acestea ar trebui să rămână unice pe site-ul dvs.
  • Nu utilizați etichete de titlu pentru a vă stila textul, ci pentru a-l structura mai bine.

Pentru a fi mai ușor de înțeles, consultați ierarhia titlurilor și subtitrarilor acestei postări și corespondența acestora cu etichetele de titlu:

H1: Cum să faci SEO on-page în 7 pași

H2: De ce SEO pe pagină este important pentru clasare

H2: Factori de clasare SEO pe pagină

H3: (1) Etichetă de titlu, (2) Subtitrări, (3) URL-uri, (4) Conținut, (5) Imagini, (6) Meta descriere, (7) Receptivitate, (8) Viteza de încărcare, (9) Arhitectura de site-ul, (10), Legături interne, (11) Factori de domeniu, (12) Meta Robots, (13) Sitemap.xml

H2: Concluzie

URL-uri

Adresele URL sunt factori importanți de clasare pe pagină în motoarele de căutare.

O adresă URL prietenoasă ar trebui să descrie și să prezinte conținutul paginii și să fie ușor de înțeles pentru cititor.

Știi când te uiți la bara de adrese a browserului tău și poți deduce subiectul din conținutul paginii, chiar înainte de a o încărca? Aceasta este adresa URL ideală!

Pentru a construi o structură URL prietenoasă , există câteva bune practici SEO:

  • Includeți cuvintele cheie ale paginii în adresa URL.
  • Folosiți cratime pentru a separa cuvintele cheie în adresa URL, astfel încât roboții motoarelor de căutare să le poată înțelege cu ușurință pe fiecare.
  • Creați adrese URL scurte și obiective pentru a le face mai ușor de citit și partajat pe rețelele sociale.
  • Încercați să reflectați titlul conținutului dvs. în adresa URL, pentru a crește șansele ca un utilizator să facă clic.
  • Reduceți numărul de separări în „dosare” sau ceea ce este inclus în bare oblice într-o adresă URL.
  • Închideți articolele, verbele de legare și alte complemente din adresele URL.
  • Alegeți să utilizați numai litere mici.

Pentru a fi puțin mai clar, vedeți două exemple:

Adresă URL neprietenoasă : https://mydomain.com/roupas/BEBES/controller?act=ModelDetailAct&fcategoryid=145&modelid=11158https :// domeniul meu . com / haine / BEBE / controler ? act = ModelDetailAct & fcategoryid = 145 & modelid = 11158

Adresa URL prietenoasă : https://mydomain.com/clothes-for-bebeshttps :// domeniul meu . cu / haine – pentru – bebelusi

Cuprins

Optimizarea continutului publicat pe blogul tau este esentiala pentru a realiza o buna pozitionare in motoarele de cautare.

Pentru aceasta, trebuie să urmați câteva sfaturi SEO atunci când îl produceți:

  • Utilizați întotdeauna cuvinte cheie în text: acest sfat poate părea evident, dar necesită atenție. Folosirea cuvintelor cheie într-o postare de blog este esențială pentru o bună clasare, dar asta nu înseamnă să-ți umpli textul cu ele, în mod repetitiv și aleatoriu. Dimpotrivă, motoarele de căutare evaluează mai bine acele pagini care folosesc cuvinte cheie în mod natural .
  • Textul trebuie să fie relevant și gândit pentru cititor: nu uitați să produceți și să optimizați texte pentru cititorii dvs., nu pentru motoarele de căutare. Cu cât mai mulți oameni găsesc ceea ce căutau atunci când intră pe site-ul sau blogul dvs., cu atât va fi mai mare relevanța paginii dvs. Și pentru a livra conținutul potrivit, la momentul potrivit, persoanei potrivite, luați în considerare personajele companiei dvs. și călătoria clienților .
  • Creați conținut epic: nu există un consens cu privire la dimensiunea ideală a unei postări , dar există o tendință ca conținutul de 2000 de cuvinte sau mai mult să ocupe primele poziții în motoarele de căutare.
  • Asigurați-vă că conținutul dvs. este unic: nu copiați niciodată alte texte ! Acest lucru se aplică nu numai conținutului propriului blog, care nu trebuie repetat, ci și textelor din alte domenii. În caz contrar, site-ul dvs. poate fi penalizat de motoarele de căutare și să nu obțină clasamente bune.

Imagini

Roboții motoarelor de căutare nu pot citi imagini, ci doar text. Cu toate acestea, ele pot ajuta și la poziționarea site-ului, în special în rezultatele căutării de imagini Google.

Astfel, pentru ca acesta să le poată identifica pe site-ul sau blogul său, este necesar să ia în considerare trei elemente legate de imagini: numele fișierului (eticheta src), textul său alternativ (eticheta alt) și contextul.

Eticheta src este textul care denumește fișierul JPG sau PNG. Ca și în cazul adreselor URL, numele imaginilor ar trebui să fie, de asemenea, ușor de utilizat, descriind pentru Google ce se află în ele.

Pentru aceasta, este important să denumiți corect fișierul înainte de a-l încărca pe site, deoarece nu este posibil să îl schimbați ulterior.

Eticheta alt are funcția de a oferi o descriere a imaginii și a elementelor sale vizuale pentru utilizatorii care, din anumite motive, nu pot încărca imaginile. Dacă nu apar, acest „text alternativ” este afișat.

În același mod în care optimizăm multe elemente de pe pagină folosind cuvinte cheie, etichetele src și alt ar trebui să le conțină în mod natural, deoarece Google analizează acești factori pentru indexare și clasare.

Pentru a construi etichetele imaginilor dvs., aveți grijă de:

  • Utilizați între 4 și 8 cuvinte pentru a-l descrie.
  • Fii obiectiv și succint, fără a-l umple cu cuvinte cheie.
  • Scrie-l pentru cititor, nu pentru motorul de căutare.

În sfârșit, un alt factor important despre imagini este locația acestora în codul HTML, adică contextul în care sunt inserate în pagină.

O imagine trebuie să fie întotdeauna aproape de conținutul la care se referă, astfel încât textul și imaginea să fie legate de același subiect. Google folosește aceste informații pentru a determina dacă imaginea este relevantă pentru subiectul respectiv.

Meta descriere

Metadescrierea poate fi definită ca un rezumat al subiectului acoperit într-un conținut, care apare unui utilizator pe pagina cu rezultatele motorului de căutare.

Deși nu afectează direct clasarea paginii dvs., influențează rata de clic a site-ului dvs. și, prin urmare, optimizarea acestuia este importantă pentru a obține rezultate bune în trafic organic .

O meta-descriere bună ar trebui să aibă următoarele caracteristici:

  • Conține cuvinte cheie, dar în așa fel încât expresia să fie naturală.
  • Trebuie să aibă până la 160 de caractere, în caz contrar, orice depășește acest număr nu va fi afișat pe pagina cu rezultatele motorului de căutare.
  • Descrieți conținutul pe care cititorul îl va găsi pe pagina dvs.
  • Fii obiectiv și atractiv, pentru a invita cititorul să-ți acceseze site-ul.

Pentru a-l adăuga la postările de pe blog, veți avea nevoie de un plugin SEO.

Dacă acest lucru nu se face, meta descrierea va fi definită de motorul de căutare, pe baza conținutului paginii în sine.

receptivitatea

Unul dintre factorii care garantează o experiență bună pentru utilizator este optimizarea pentru dispozitivele mobile . Având un site web receptiv, acesta vă asigură că navighează cu ușurință în paginile dvs. și, în consecință, interacționează și rămâne pe ele mai mult timp.

De fiecare dată când efectuați căutări pe motoarele de căutare sau accesați site-uri web, bloguri, e-mailuri și rețele sociale, câte se fac prin smartphone-uri sau tablete?

Răspunsul tău la această întrebare este probabil „mulți”.

Datorită utilizării tot mai mari a acestor dispozitive pentru a accesa internetul, este important să vă optimizați site-ul și blogul pentru mobil, nu doar pentru a îmbunătăți experiența vizitatorilor, ci și pentru a vă îmbunătăți clasarea în motoarele de căutare.

Din aprilie 2015 , Google a luat în considerare acest factor în algoritmul său. Site-urile web responsive, optimizate pentru dispozitive mobile se clasează mai bine!

În acest fel, site-ul tău trebuie să țină cont de ușurința navigării pe ecran tactil, pe ecrane de diferite dimensiuni și pe conexiuni la internet cu performanțe reduse.

Pentru a verifica dacă pagina dvs. are un design adecvat pentru dispozitive mobile, accesați testul de compatibilitate oferit de Google.

viteza de incarcare

Viteza de încărcare a unei pagini este un alt factor pe care Google l-a anunțat clar în aprilie 2010 , ca parte a algoritmului său de clasare.

Experiența utilizatorului cu un site web este direct influențată de cât timp așteaptă să se încarce. La urma urmei, nimănui nu-i place să aștepte prea mult, nu?

Cercetările arată că răbdarea utilizatorilor este foarte scurtă. Potrivit unui articol DoubleClick , 53% dintre oameni abandonează o pagină atunci când se încarcă mai mult de 3 secunde.

De aceea, Google se angajează să recompenseze site-urile care oferă o experiență de căutare agilă. Una dintre inițiativele sale recente, proiectul AMP (Accelerated Mobile Pages) , demonstrează această cale.

Pentru a verifica dacă paginile dvs. sunt rapide pe toate dispozitivele, Google oferă și un test de viteză de încărcare . Analizează conținutul paginii, oferă o diagnoză pentru mobil și desktop și chiar oferă sfaturi pentru a o face mai rapidă.

arhitectura site-ului web

După cum am vorbit în subiectul despre subtitluri, organizarea site-ului este esențială pentru SEO. Deci, pe lângă organizarea conținutului cu etichete de titlu, ar trebui să prioritizați și paginile site-ului cu o arhitectură bine structurată .

Trebuie să oferi o navigare intuitivă, ușor de înțeles, iar vizitatorul poate găsi pagini.

Pentru aceasta, primul pas în dezvoltarea unui site web este crearea unui arbore ierarhic, care să arate cele mai importante pagini, interconexiunea dintre acestea și profunzimea de a ajunge la un anumit conținut.

Pe lângă îmbunătățirea experienței utilizatorului, această ierarhie ajută și Google să înțeleagă importanța fiecărei pagini de pe site-ul tău.

Pentru motorul de căutare, cu cât sunt mai puțini pași pentru a ajunge la o pagină de acasă, cu atât va fi mai relevant. De exemplu, dacă un produs primește un link pe pagina de start, deoarece se află în secțiunea „best sellers”, capătă importanță în clasament.

Cu toate acestea, nu are rost să faci asta pentru tot conținutul tău, pentru că atunci Google nu înțelege pe care ar trebui să-l prioritizeze și ajunge să nu ofere nicio pagină un bonus.

Legătura internă

Construirea arhitecturii site-ului este esențială pentru a începe strategia de conectare internă, ceea ce este, de asemenea, important pentru Google să înțeleagă ierarhia paginilor dvs.

În primul rând, această strategie trebuie să fie concepută pentru utilizator. Când am scris această postare, mi-am amintit de un alt conținut deja publicat aici pe blog care se referă la subiect.

În aceste cazuri, am folosit link- uri interne (cum ar fi aceasta), care indică către alte pagini ale blogului nostru și completează conținutul textului , aducând mai multe informații cititorului.

Pentru Google, aceste informații sunt și ele importante, deoarece arată cum se leagă între ele conținutul site-ului și care ar trebui să primească prioritate.

După cum am exemplificat deja, un produs care primește un link de la domiciliu capătă relevanță. Dacă o postare de blog nou creată este legată de articolul dvs. cel mai vizitat, de asemenea, capătă importanță în ochii Google.

Pe scurt, paginile relevante de pe site-ul dvs. pot transmite autoritate paginilor mai puțin relevante. Astfel, indicați Google care pagini ar trebui să acorde prioritate și reușiți să întăriți conținutul pentru care doriți o poziționare mai bună.

Totuși, atenție: creați legături interne doar atunci când subiectul dintre pagini este legat, când contextul are sens.

Domeniu

Factorii de domeniu nu mai au la fel de multă greutate pentru Google, dar merită totuși atenție.

Una dintre cele mai utilizate practici la originea SEO a fost achiziționarea de domenii folosind cuvântul cheie exact. Înainte, Google acorda o importanță extremă acestui factor, așa că era foarte ușor să poziționezi un site cu această strategie.

În prezent, primiți un bonus de algoritm dacă cuvântul cheie exact apare pe . Totuși, această importanță a scăzut în ultima vreme, din cauza încercărilor de manipulare.

Prin urmare, recomandarea noastră este să acordați prioritate mărcii dvs. De exemplu, dacă aveți deja un nume de magazin sau de companie, cumpărați un domeniu cu acel nume, nu cuvântul cheie.

Un alt factor controversat al domeniului este vârsta ta. Mulți profesioniști consideră că data de înregistrare a unui domeniu este un factor de clasare. Cu cât este mai vechi, cu atât este mai relevant.

Deși Google nu confirmă, acest factor și-a pierdut relevanța. Mai important este ceea ce acest domeniu a oferit utilizatorilor de-a lungul existenței sale, nu tocmai vârsta sa.

Meta Roboti

Acum, intrăm într-un subiect puțin mai avansat în SEO, deși este simplu de aplicat. Metaetichetele roboților îi spun Google cum ar trebui să citească paginile de pe site-ul dvs. Pentru aceasta, în cod sunt inserați câțiva parametri, astfel:

<meta name=”roboți” content=”noindex, nofollow”>

Eticheta „noindex” îi spune Google să nu indexeze pagina respectivă. Prin urmare, nu va apărea în rezultatele căutării. Deci, dacă o pagină de pe site-ul dvs. nu este deloc indexată, asigurați-vă că această etichetă este în cod.

Dar, în unele cazuri, este interesant să folosiți această etichetă intenționat pentru a evita indexarea. De exemplu, pagina cu rezultatele căutării interne a site-ului poate fi „noindex”, pentru a evita conflictul de clasare cu alt conținut mai relevant.

Eticheta „nofollow” îi spune Google că pagina respectivă nu ar trebui să transfere autoritatea niciunuia dintre linkurile la care se face referire pe ea.

Cu toate acestea, această caracteristică nu este folosită de obicei pentru pagini întregi, ci pentru anumite link-uri pentru care nu doriți să transmiteți autoritate, cu atributul rel=”nofollow”.

În mod implicit, toate paginile sunt „indexați” și „urmăriți”: Google citește, indexează și urmărește link-uri din toate paginile. Deci, de obicei, aceste etichete atrag atenția numai atunci când există o problemă cu indexarea.

sitemap.xml

Acesta este un alt subiect care este puțin mai avansat în SEO. sitemap.xml ajută Google să vă găsească conținutul și să vă indexeze paginile.

Îi arăți URL-uri care nu ar fi ușor de găsit în procesul natural de accesare cu crawlere al motorului de căutare. Astfel, fișierul sitemap.xml accelerează indexarea, menține Google la curent cu paginile noi și ghidează roboții în arhitectura site-ului tău.

Pentru asta, trebuie să încărcați un fișier cu toate paginile dvs. (până la 50.000 de URL-uri), care poate fi creat folosind un plugin în WordPress. O altă opțiune este să creați manual, dar faceți asta numai dacă aveți experiență în subiect.

În Google Search Console , există o secțiune specifică pentru a încărca sitemap.xml și a verifica raportul privind adresele URL indexate.

Concluzie

Investiția în tehnici SEO On Page este esențială pentru companiile care doresc să-și crească traficul organic și, în consecință, vizibilitatea online a companiei .

Share this Article
Follow:
Socialnews este site-ul dumneavoastră preferat de știri sociale, mondene, sănătate, fashion, turism și muzică. Vă oferim zilnic cele mai variate informații despre domenii cu adevărat importante!
servere vps gazduire web servere dedicate