Web crawler: știți ce este și care este relația acestuia cu Digital Marketing

SocialNews

Web crawler-ul este un algoritm folosit pentru a analiza codul site-urilor web, generând informații importante pentru strategiile digitale. Află mai multe despre asta în această postare!

Multe dintre elementele care fac marketingul digital un mare succes pentru companii de toate dimensiunile și industriile sunt destul de simple.

Lista include e-mail, rețele sociale și bloguri, adică canale și instrumente pe care le folosim zilnic în mod personal. Astfel, puntea pentru a începe să folosiți aceleași resurse pentru a face afaceri este mai scurtă.

Dar, în alte cazuri, trebuie să aprofundați puțin în problemele tehnice pentru a explora ceea ce are internetul mai bun de oferit pentru companii.

Un bun exemplu în acest sens este crawler-ul web , care are un impact semnificativ asupra strategiei digitale a unei companii . Dar cum să folosești ceea ce nu știi?

Așadar, rămâneți cu noi și vedeți tot ce trebuie să știți despre crawler-ul web și cum să stăpâniți această funcție pentru a obține rezultate bune!

Ce este un web crawler?

Un crawler web, sau bot, este un algoritm folosit pentru a analiza codul unui site web pentru informații și apoi pentru a-l folosi pentru a genera informații sau a clasifica datele găsite.

Un exemplu foarte clasic de crawler web este pe motoarele de căutare precum Google, Bing și altele.

Gândiți-vă la modul în care faceți o căutare pe aceste motoare de căutare. Pentru fiecare termen de căutare, apare o listă de site-uri web, bloguri și videoclipuri YouTube.

Dar cum găsesc aceste motoare de căutare fiecare site și le sortează în ordinea specifică în care apar pe ecran? Prin crawlerele web.

Principalele sunt:

  • Googlebot , crawler-ul Google;
  • Yahoo! Sluro, de la Yahoo!;
  • Msnbot, folosit de Microsoft în motorul de căutare Bing;

Dar în zilele noastre aceasta nu este singura utilizare a crawlerului web . Există deja instrumente care pot fi folosite de oricine pentru a-și analiza propriul site web în căutare de idei și puncte de îmbunătățire.

Crearea propriului crawler web necesită cunoștințe de programare, dar există și opțiuni cu sursă deschisă plătite și chiar gratuite.

Unele pe care le puteți folosi sunt:

  • Oncrawl , un crawler care efectuează audituri SEO complete pe site-ul dvs.;
  • Dyno Mapper , axat pe crearea automată a sitemap-ului;
  • Arachnode.net , sistem open source scris în limbaj C#;
  • Screaming frog , care are un set complet de instrumente SEO pentru a vă îmbunătăți site-ul după scanare;
  • Apifier , perfect pentru monitorizarea concurenței și ghidarea deciziilor importante pentru propriul site.

Cum funcționează web crawlerele în practică?

A devenit clar că crawlerele web analizează site-urile web și adună informații, dar cum o fac?

În trecut, trebuia să-ți trimiți site-ul către motoarele de căutare precum Google, astfel încât acestea să-ți găsească paginile mai repede.

Astăzi este încă posibil să faceți acest lucru, dar obțineți doar câteva backlink -uri către site-ul dvs. și acesta va intra în radarul motoarelor de căutare.

De fapt, ne ajută să înțelegem cum funcționează crawlerele: examinând linkurile .

Acești algoritmi scanează web-ul. Ei colectează informații din fiecare linie de cod de pe site-ul dvs., pagină cu pagină, și urmăresc fiecare link de pe acesta, intern sau extern.

În acest fel, ei sunt capabili să cartografieze toate site-urile care au legături între ele și să își construiască o imagine generală a întregului internet, ca să spunem așa.

În cazul crawlerelor web private, pe care le puteți utiliza pentru a vă evalua propriul site sau concurenți , același proces are loc, doar la o scară mult mai mică. La urma urmei, crawlerele se vor limita la site-urile pe care doriți să le căutați.

Ce legătură au web crawlers cu marketingul digital?

Puteți identifica deja că crawlerele web se referă la marketingul digital pe care dumneavoastră și cu mine îl folosim în fiecare zi?

Este posibil să se identifice o participare activă a algoritmilor în cel puțin trei aspecte fundamentale ale unei strategii de marketing digital, care sunt:

DACĂ

Google este una dintre principalele surse de achiziție de trafic pentru orice site web – ca să nu mai vorbim de alte motoare de căutare.

Nu e de mirare că SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) este atât de importantă în marketingul digital.

Fără o strategie bine executată, o companie cu greu poate profita de acest important canal de trafic și vânzări, mai ales cu concurența puternică actuală.

Productie de continut

Producția de conținut este unul dintre cele mai importante elemente ale oricărei strategii digitale și trebuie să vă ghideze planificarea de marketing.

Nu contează dacă compania ta folosește un blog , rețele sociale sau orice alt canal digital pentru a vorbi cu persoana, calitatea și relevanța conținutului trebuie să fie pe primul loc .

Cu o scanare amănunțită, poți spune dacă conținutul tău funcționează bine sau nu și în ce măsură trebuie doar să optimizezi pentru SEO sau să faci modificări materialului în sine pentru a atrage și a converti mai bine publicul.

experiența utilizatorului

Crearea de pagini care oferă răspunsuri satisfăcătoare la intenția de căutare a utilizatorului este o prioritate pentru Google, dar nu se oprește aici. Experiența utilizatorului este, de asemenea, foarte valoroasă.

Din fericire, web crawler-ul poate fi util și în acest sens, punând în evidență optimizările SEO care depășesc etichetele și structura codului, dar influențează direct experiența utilizatorului.

Aspecte precum navigarea, scanarea textului , suportul pentru dispozitivele mobile și viteza de încărcare sunt exemple de factori care influențează traficul și conversiile unui site web.

Descoperiți cele 5 beneficii ale utilizării unui crawler web în strategia dvs. digitală

Crawler-ul web este un instrument de analiză puternic și caută informații pe care altfel nu le putem găsi.

Dar care sunt posibilitățile acestei caracteristici și ce tipuri de beneficii poate aduce marketingului companiei dvs.?

Iată 5 moduri de a utiliza un crawler web și modul în care fiecare dintre ele vă poate ajuta să vă transformați rezultatele:

1. Aflați despre competiție

Studierea concurenței este o modalitate bună de a învăța din ceea ce fac cel mai bine concurenții tăi și de a profita de lacunele cu greșelile pe care le fac.

Crawlerele pot fi folosite pentru a extrage informații de pe anumite site-uri, în plus față de dvs. , ceea ce înseamnă că puteți face cercetări despre concurenți.

Cel mai bun mod de a utiliza informațiile extrase în acest fel este:

  • înțelegeți ce oportunități utile pot fi exploatate cel mai bine de compania dvs.;
  • descoperi greșelile concurenților pe care le poți corecta și transforma într-un diferențiator competitiv.

Nu cercetați niciodată concurenții doar pentru a le copia orbește fiecare mișcare. Ideal este să fii mereu informat, dar să-ți creezi propriile strategii.

2. Monitorizați reputația companiei

Pe lângă faptul că învățați ce fac concurenții dvs., nimic nu mai mult decât să aflați ce cred clienții, partenerii și chiar angajații despre compania dvs.

De asemenea, puteți pune crawlerele dvs. web să lucreze pe forumuri, rețele sociale și site-uri de știri pentru a găsi informații despre ceea ce cred oamenii despre marca dvs. .

Puteți chiar să comparați rezultatele acestei evaluări cu sentimentele oamenilor despre competiție.

Astfel, va fi clar dacă compania dvs. trebuie să se îmbunătățească în aspecte care nu au neapărat legătură cu marketingul digital — cum ar fi serviciul pentru clienți, calitatea produsului/serviciului etc.

3. Generați mai multe clienți potențiali

Dacă compania dvs. are nevoie de informații de pe alte site-uri pentru a genera clienți potențiali, veți beneficia foarte mult de crawler-ul web.

În acest fel, trebuie doar să folosești botul pentru a căuta datele necesare pe site-urile web în cauză și să folosești aceste informații pentru a-ți califica procesul de afaceri și a genera lead- uri cu valoare mai mare într-un mod semi-automat.

De exemplu, imaginați-vă că lucrați la o agenție de ocupare a forței de muncă.

Puteți scana diferite site-uri de locuri de muncă pentru a găsi posturi deschise și puteți căuta în baza de date profesioniștii potriviți pentru a le ocupa.

4. Atrageți vizitatori pe site

Atragerea de trafic calificat este începutul oricărui plan de marketing digital. Fără vizite, nu există nicio modalitate de a converti suficient și rentabilitatea investiției va fi negativă.

Pe măsură ce aplicați optimizări SEO, îmbunătățiți experiența utilizatorului, produceți conținut relevant și găsiți modalități de a exploata ceea ce concurența dvs. nu face atât de bine, este firesc ca traficul dvs. organic să crească .

Acesta formează un ciclu virtuos, în care rezultatele bune aduc mai multe rezultate bune, iar fiecare optimizare generează noi oportunități de afaceri.

5. Generați alerte în timp real

Dacă afacerea dvs. depinde de informații în timp real și de alerte pentru a crește, puteți utiliza crawler-ul web ca o modalitate de a monitoriza aceste informații pe web și de a vă notifica de îndată ce este necesar.

În general, crawlerele pot fi foarte utile pentru orice tip de afacere care are o strategie digitală .

Crawler-ul web are un concept simplu de înțeles, dar are nevoie de cunoștințe tehnice. Acum că cunoașteți elementele de bază despre operațiunea dvs. și înțelegeți oportunitățile pe care le oferă, puteți afla mai multe și puteți investi în utilizarea acestei resurse pentru a vă atinge obiectivele de marketing.

Pe lângă accesarea cu crawling pe web, o altă practică care vă poate ajuta compania să obțină mai multe rezultate este Web Scraping. Ai auzit vreodată de el?

Share this Article
Follow:
Socialnews este site-ul dumneavoastră preferat de știri sociale, mondene, sănătate, fashion, turism și muzică. Vă oferim zilnic cele mai variate informații despre domenii cu adevărat importante!
servere vps gazduire web servere dedicate